  • Data: 2016-06-02 18:36:40
    Temat: Re: Patrzcie w lusterka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nipi9a$t8l$...@n...news.atman.pl...
    On 02.06.2016 15:21, Artur Miller wrote:
> [...]
    rowerzystki-we-wroclawiu-wpadla-wprost-pod-busa-nagr
    anie-z-rejestratora,10058652/

    >Hasło z lusterkami powoli robi się nudne i stało się symbolem jakieś
    >debilnej świętej wojny. Na szczęście toczonej głównie na forach
    >internetowych, bo w praktyce i na 2oo (zarówno rower jak i moto) i
    >4oo jeździ mi się bardzo dobrze jeśli chodzi o kulturę
    >współużytkowników.

    Na moto bys jechal srodkiem pasa i by problemu nie bylo.
    No chyba, ze jednak bys jechal bokiem i bys kierowce zaskoczyl :-)

    >Ale z drugiej strony - co miałeś na myśli w tym konkretnym przypadku?
    >Naprawdę jeżdzę sporo na rowerze i motocyklu co daje mi pewnego
    >rodzaju 6 zmysł, ale takiego manewru ze strony dostawczaka raczej bym
    >się nie spodziewał.

    A przeciez wyraznie sygnalizowal :-)

    >Więc akurat w tym przypadku do rowerzystki nie można się przyczepić
    >nawet "moralnie".

    Nie chodzi mi o czepianie - ale bardziej o zagrozenie - chwila nie
    uwagi i wyrok gotowy ...

    > Jadąc moto na pewno zapaliłaby mi się czerwona lampka z powodu
    > kierunku ale też bym założył, że będzie skręcał na skrzyżowaniu, tym
    > bardziej, że tak to wyglądało. Nawet jakbym go łykał z prawej strony
    > (czego raczej nie robię motocyklem) to z

    Za to z lewej, srodkiem dwukierunkowej jezdni, po linii, to juz sie
    motocyklista zdarza.
    A kierowca skrecajacy w lewo tez by spogladal do przodu a nie w
    lusterko.

    >Po prostu kierowca dostawczaka średnio rozgarnięty był i tyle - jak
    >zresztą w statystycznym wypadku/kolizji auto-cokolwiek innego.

    No, czesty widok to tez rowerzysci pomykajacy prawa strona pasa bez
    DDR i przeciskajacy sie gdzies miedzy samochodami a kraweznikiem ...

    Swoja droga - czy mi sie wydaje, czy calkiem spora predkosc
    rowerzystka miala ?

    J.