  • Data: 2009-04-14 20:03:50
    Temat: Re: Patent na dekielek bez uszka
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Apr., 21:37, z/svc <z/svc@> wrote:

    > Czy mógłby ktoś coś więcej na ten temat - okrutnie mnie to
    > zaintrygowało!
    >
    > Jak tylko kupiłem aparat (C450D) z obiektywami (50mm 1/8, Sigma
    > 18-200), to jeszcze w sklepie założyłem na nie filtry UV Hoya, niby te
    > lepsze, Professional, czy jakoś tak.
    >
    > I od samego poczatku wożę się z ostrością i wkurzam i w ogóle i....
    > rzeczywiście jest to możliwe, że filtr UV przeszkadza w poprawnym
    > działaniu auto-focusa?
    >
    > --
    > z/svc

    ha , ha gdyby to bylo takie latwe.

    czy z filtrem czy bez bedziesz zawsze sie wkurzal na jakosc Af w c450d

    filtr UV nie ma zadnego wplywu na jakosc pracy af .
    soczewki obiektywu sa juz dosyc mocnym filtrem UV.
    nie rozwiazesz problemu zdejmujac lub zakladajac filtr.
    od samego poczatku do samego konca bedziesz sie wozil z ostroscia w
    c450d - on to ma w sobie.
    jest to sprawa i ukladu af w aparacie i mechanizmow w obiektywach.
    sklonnosc do af /bf zalezy rowniez od dlugosci ogniskowej w zoomach ,
    a te sie zmienia w trakcie pracy , zmienna jest wiec dokladnosc pracy
    i rodzaj bledu AF.
    Nie ma rady nic nie poradzisz - raz bedzie lepiej , raz gorzej ,
    sprawa przypadku.