  • 41. Data: 2012-04-18 22:10:36
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 19:17:21 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Nie, ale umiem posługiwać się mózgiem.

    a tu trzeba kierownicą

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2012-04-19 00:18:12
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja s?u?b - te? po "warszawsku"
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a tu trzeba kierownicą

    No to wlasnie byl przyklad takiego, co umie tylko kierownica.
    Zreszta jest wiecej takich, najmniej zreszta wsrod kierowcow autobusow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 43. Data: 2012-04-19 06:42:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:
> [...]
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    > Z Krk na południe Chorwacji jest jeszcze jakieś 600km, czyli cała
    > Polska ;-)

    wtedy koszty skąłdowania sia niskie ale upierdliwość odzyskania pojazdu
    bardzo wysoka.

    dla bogatych gnojków to może byc bardziej uciążliwe niż zapłata nawet 1000
    zł.

  • 44. Data: 2012-04-19 07:55:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 00:18, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > No to wlasnie byl przyklad takiego, co umie tylko kierownica.

    Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
    nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
    od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.

    > Zreszta jest wiecej takich, najmniej zreszta wsrod kierowcow autobusow.

    Ojoj, a ilu takich w internecie.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 45. Data: 2012-04-19 08:15:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-18 17:58, Esen pisze:
    > W dniu 18.04.2012 10:19, yabba pisze:
    > [...]
    >>

    > Ale zapewne ma sterowany przegub.
    > Jeżeli jest dobrze zaprogramowany (a powinien) to nie ma powodu gorzej
    > skręcać niż
    > autobus jednoczłonowy.

    LOL - a jakiego jednoczłonowego? Mógłbyś przybliżyć konstrukcję tego
    "sterowanego przegubu"?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 46. Data: 2012-04-19 10:50:45
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 17:00, Irokez pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Albo była dość ostra pętelka, wtedy by się ogon nie zmieścił.

    Znam ten podjazd i tam jest 90 stopni ale po łuku wiec nie widzę
    problemu żeby ten autobus się wyrobił...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 47. Data: 2012-04-19 10:51:56
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 17:20, tck pisze:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dokladnie, gdyby to nie byl przegubowiec to pewnei inaczej by to wygladalo

    Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
    dokładnie tak samo jak krótkie. Tylna oś w starych ikarusach była
    skrętna a w nowych także tył nie skręca bliżej.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 48. Data: 2012-04-19 11:08:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
    > nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
    > od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.

    Nie trzeba być kierowcą autobusu, żeby wiedzieć, że robiąc "szerszy łuk"
    by skręcił, a na zdjęciach widać doskonale, że było na to miejsce, a
    nawet mnóstwo miejsca. ZTCP byłoby to nawet zgodne z PoRD, bo ten
    dopuszcza skręt z lewego pasa w prawo w przypadku bardzo długich pojazdów.

  • 49. Data: 2012-04-19 11:25:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 10:50, The_EaGle pisze:

    > Znam ten podjazd i tam jest 90 stopni ale po łuku wiec nie widzę
    > problemu żeby ten autobus się wyrobił...

    Widok z góry na miejsce:

    http://maps.google.de/maps?q=warszawa&ll=52.228754,2
    1.001763&spn=0.000228,0.00066&client=opera&oe=utf-8&
    channel=suggest&hnear=Warschau,+Warszawa,+Woiwodscha
    ft+Masowien,+Polen&gl=de&t=h&z=21

    http://tinyurl.com/cat9alv

    Jak to się piszę w usenecie? Bredzisz...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 50. Data: 2012-04-19 11:42:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 10:51, The_EaGle pisze:
    (...)
    > Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
    > dokładnie tak samo jak krótkie.

    Idź i powtórz to na jakiejś zajezdni - mam nadzieję, że śmiechem
    Ciebie nie zabiją :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.