  • 81. Data: 2009-07-01 13:45:13
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: Marx <M...@n...com>

    adam pisze:
    > Stąd planowanie może czasami wziąść w łeb szybciej niż się człowiek
    > spodziewa.

    no ale to chyba nie powod zeby nie planowac?
    Marx

  • 82. Data: 2009-07-01 13:51:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Marx wrote:

    > no ale to chyba nie powod zeby nie planowac?

    NTG - pl.rec.ksiegowosc ;)

  • 83. Data: 2009-07-01 14:28:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marx" napisał

    > no ale to chyba nie powod zeby nie planowac?

    Nie, no zawsze jakoś się tam planuje.
    Ja się już oduczyłem przywiązania do marki w perspektywie lat - teraz kupię
    lustrzankę z kitem, potem dokupię to, to i tamto.
    Mnie tam jarają szkła manualne - jest cały ocean fantastycznych szkieł
    stałoogniskowych, które tłuką na twarz nawet stałki AF, szczególnie w klasie
    cena-jakość.
    Stąd dla mnie jedyne sensowne planowanie to kupno czegoś z czym te szkła
    będą sensownie pracować (najlepiej w całym przekroju mocowań bagnetowych) i
    oby to było jak najmniejsze - i wystarczy.
    Ale podkreślam - to dla mnie - mowię to przy okazji tego wątku, a nuż kogoś
    zainspiruję ; )
    Wyrok w postaci planowania w obrębie systemu mam za sobą - wyszedłem na
    wolność i przestrzegam innych ; )))))

    adam

  • 84. Data: 2009-07-01 18:01:23
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > To jest Twoj wymysl, czy oficjalna informacja?

    Na razie tylko mój. A co - nie podoba się taka perspektywa? Jest jak
    najbardziej realna. Canon z niezłym uporem podkładał świnię niezależnym,
    to i Panasonic może.

  • 85. Data: 2009-07-01 18:18:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > no to jestes "inny"

    Spoko, jest nas więcej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 86. Data: 2009-07-01 19:14:33
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > No nie wiem, po ostatnich informacjach o E-P1 i E-P2 kogoś jakby zabrakło
    > ; )

    Czyżbyś obstawiał, ze dostał wreszcie do ręki E-P1 i... dalej dwa możliwe
    scenariusze:

    - tak się po obejrzeniu podłamał, że dostał zawału...

    lub

    - tak się zaczął na jego widok ślinić, ze aż się w tej ślinie utopił?;-).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 87. Data: 2009-07-01 21:37:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Spoko, jest nas więcej :)

    I mnożymy się jak króliki : )

    adam

  • 88. Data: 2009-07-01 21:37:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    [...]
> [...]
    >
    > lub
    >
    > - tak się zaczął na jego widok ślinić, ze aż się w tej ślinie utopił?;-).

    Pociął się na myśl, że centrala jednak wpakuje do następcy EVF, choć według
    ostatnich instrukcji z Nagano brak EVF miał być starannie wykocypowanym
    wunderwaffe ; )

    adam

  • 89. Data: 2009-07-01 21:37:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciek" napisał

    > Na razie tylko mój. A co - nie podoba się taka perspektywa? Jest jak
    > najbardziej realna.

    Mało realna - 7-14 to panasonicowy sprzęt i ten raczej będzie działać bez
    problemów.

    > Canon z niezłym uporem podkładał świnię niezależnym, to i Panasonic może.

    Canon nie podkładał świni niezależnym, tylko Sigmie, która od początku
    obchodziła problem dookoła.
    Natomiast kreatywna odmiana kompatybilności panuje od początków MFT -
    wystarczy obejrzeć listy kompatybilności DMW-MA1 z olympusowymi szkłami.

    adam

  • 90. Data: 2009-07-01 22:17:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 14:22:44 -0400, Saiko Kila napisał(a):

    > Może dyrektor od baterii to i sam ze sobą, ale po godzinach :) Wiem że z

    W godzinach. Gdzieś był opis dużej fabryki na wielkim chińskim zadupiu.
    Jedna wielka hala. Wchodząc wejściem z jednej strony wchodziłeś do biura
    zarządzającego produkcją "firmową", wchodząc od drugiej strony było biuro
    od podróbek. A jedno i drugie składały w środku te same male rączki.
    Oczywiście to jest dosyc nietypowy przypadek, oni fabryczek mają podobną
    ilość co ludzi - mnóstwo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.