  • Data: 2009-06-28 13:37:25
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    > I bardzo nieprofesjonalne podejście do projektu. No, ale za to
    > oszczędność ćwierci centa na lampie...
    >[...]

    Z tym bym trochę polemizował. Lampy o ktorych pisałem to na ogół bardzo
    stare konstrukcje - często jeszcze z lat 60-tych ubiegłego stulecia. Wtedy
    ceny elementów elektronicznych były znacznie wyższe i uproszczenie
    konstrukcji pzretwornicy znacząco wpływało na koszt produkcji lampy.
    Natomiast akumulatorków AA praktycznie wtedy nie było - w Polsce wręcz
    baterii akalicznych nie było - tylko zwykłe cynkowo-węglowe. Można więc
    zrozumieć, że producent lampy nie przewidział, że ktokolwiek będzie próbował
    wkładać do niej akumulatorki Ni-Cd.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)