  • Data: 2009-06-29 16:34:20
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał:

    >[...]
    > >
    > W latach 70-tych Foto-Optyka sprowadzała lampy National,
    > na cztery paluszki R6.
    > W instrukcji wyraźnie było napisane, aby nie używać akumulatorów.
    >[...]

    Te lampy były sprowadzane gdzieś tak koło połowy lat 70-tych - konstrukcja z
    przełomu lat 60-tych i 70-tych. Wtedy elektronika miała nieco inne ceny niż
    obecnie a akumulatorki AA w Polsce raczej mało kto widział (pewnie w jakichś
    audycjach popularnonaukowych w TV typu 'Sonda' można było posłuchać, że
    gdzieś tam na dzikim zachodzie ktoś zamiast baterii takich dziwolągów
    używa)... Jak wyglądała popularność akumulatorków AA w Japonii czy USA w
    momencie konstruowania tych lamp - nie wiem, ale podejrzewam, ze też zbyt
    popularne jeszcze nie były.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)