  • Data: 2009-06-29 07:27:20
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:h229nc$5h8$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem. Ale... jeśłi kupisz nowego Panasonica - prawdopodobnie bedziesz
    > miał

    Nie kupie wiecej nowego Panasonica (dodam chyba - bo jedyne co pewne to
    smierc i podatki :D ).
    Swojego czasu kupilem nowego FZ20 i wystarczy :)
    Generalnie gdybym kupowal nowego i sie dowiedzial, ze nie moge uzyc innego
    akumulatora niz firmowy - to bylby to dla mnie duzy minus.
    Tak jak pisza inni tutaj rozponawanie baterii nie bedzie skomplikowane - ze
    wzgledu na koszty.
    A chinczycy glupi nie sa i pewnie w najblizszym czasie wypuszcza nowe
    podrobki.

    pozdrawiam

    --
    Pelos