  • Data: 2009-06-28 20:02:39
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj konkrety jakie to byly obciazenia, a nie pitolisz o wikipedii.

    chyba oszalales
    w niedziele wieczorem bede mierzyl obciazenie miernikow ! co z taka
    wiedza zrobisz ? - bedziesz ja nalizowal ?
    Anuz przysnia sie jakies koszmary.

    > Oj to bylo bardzo dawno, bo jakos nic nie wyliczyles.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikolaj

    jesli uzmyslowisz sobie , ze za ok 200 milionow lat nie bedzie zycia
    na ziemi , gdyz slonce na tyle sie zblizy , iz nie bedzie wiecej
    warunkow ku temu , to musisz dojsc do wniosku , ze caly okres
    trwania zycia na ziemi to krociotki epizod wobec
    wiecznosci ,krotkotrwaly przeblysk swiadomosc w kosmosie .
    Zetem lekcja nauczycielki nie mogla miec miejsca dawno.

    XXX