  • 1. Data: 2009-08-25 15:21:27
    Temat: Panasonic DMC FZ-28E, czy warto?
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    Witam,

    Czy warto kupić aparat Panasonic DMC FZ-28E?
    Nie neguję tego, że to dobry aparat, ale producenci
    wypuszczają co chwila nowe modele i może jest
    na rynku coś lepszego w podobnej cenie.

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2009-08-25 16:15:06
    Temat: Re: Panasonic DMC FZ-28E, czy warto?
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Czy warto kupić aparat Panasonic DMC FZ-28E?
    Gdzie to można kupić?
    Prowokacja?

  • 3. Data: 2009-08-25 16:24:37
    Od: Olek <o...@u...eu>

    przybysz wrote:
    > Gdzie to można kupić?
    > Prowokacja?

    sam jesteś prowokacja
    http://www.ceneo.pl/1718183

  • 4. Data: 2009-08-25 16:56:24
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    No, ludzie, mówta coś, bo zaraz pójdę i go kupię,
    a jak wtopię, to będę miał potem pretensję...

  • 5. Data: 2009-08-25 17:38:22
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Robbo pisze:
    > No, ludzie, mówta coś, bo zaraz pójdę i go kupię,
    > a jak wtopię, to będę miał potem pretensję...

    Tutaj możemy Cię odesłać do archiwum grupy ;)
    albo podaj jakieś konkrety np:
    1. czego oczekujesz po nowym aparacie
    2. co najbardziej Ci dokuczało w poprzednim
    3. jakie tematy chcesz fotografować

    Co do podanego apartu to hybryda jak hybryda. Duży zakres zoom co
    gwarantuje że ten obiektyw jakimś cudem optycznym nie jest. Mała matryca
    jak to w hybrydach więc i z jakością obrazu szaleństwa nie ma. Zresztą
    już się kończy epoka tego typu aparatów.

    Co do pretensji to tu się regularnie takie boje dzieją więc tylko
    przysporzysz nowej zabawy ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 6. Data: 2009-08-25 17:59:13
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Robbo pisze:
    > No, ludzie, mówta coś, bo zaraz pójdę i go kupię,
    > a jak wtopię, to będę miał potem pretensję...

    Fajny aparat wakacyjno-rodzinny.
    Brak stopki pod lampę, taki sobie dźwięk na filmach, w czasie nagrywania
    filmu gdy w kadrze pojawi się silne źródło światła (lampa, silne
    odbłyski słońca na wodzie mogą się pojawić pionowe białe pasy na filmie).
    Takie all in one ze wszystkimi konsekwencjami.
    Ja nie narzekam.

  • 7. Data: 2009-08-25 18:49:43
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > wypuszczają co chwila nowe modele i może jest
    > na rynku coś lepszego w podobnej cenie.

    jak nie ma to będzie,
    co gorsza zaraz będzie coś lepszego Panasonic w tej cenie,

    rozumiem, robeniem zdjęć się nie interesujesz?
    trzeba ci jedynie posiadać coś korzystnie kupionego?

    P.

  • 8. Data: 2009-08-25 19:04:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olek napisal:
    > sam jesteś prowokacja
    > http://www.ceneo.pl/1718183

    A gdzie jest ten submodel 'E'?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-08-25 19:20:10
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie narzekam.

    Jeśli mi napiszesz jeszcze, że FZ28 powali mnie*
    na kolana (w porównaniu do mojego Olympusa C-220
    i aparatu w telefonie Nokia N73) pod kątem jakości
    fotografii oraz możliwości (zoom, szeroki kąt),
    to mi wystarczy.

    * może nie tyle powali, co będzie sporo lepszy
    od wymienionych.

  • 10. Data: 2009-08-25 19:21:43
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > jak nie ma to będzie,
    > co gorsza zaraz będzie coś lepszego Panasonic w tej cenie,
    >
    > rozumiem, robeniem zdjęć się nie interesujesz?
    Interesuję.

    > trzeba ci jedynie posiadać coś korzystnie kupionego?
    Weź przestań. Chyba każdy lubi optymalnie wykorzystać
    swoje zasoby finansowe. Ja po prostu nie wiem, jaka
    teraz jest sytuacja na rynku i proszę o radę, żeby nie
    utopić pieniędzy.

    Robbo