  • 1. Data: 2009-08-25 13:46:48
    Temat: Wymiana przycisku spustu migawki w canon 350D
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ile to moze kosztowac?

    Polon

  • 2. Data: 2009-08-25 15:15:56
    Temat: Re: Wymiana przycisku spustu migawki w canon 350D
    Od: "ArekWP" <t...@w...pl>

    W 5D - 260 zł
    ArekWP

  • 3. Data: 2009-08-25 22:43:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    ArekWP wrote:
    > W 5D - 260 zł

    Zapytaj Tomka - wymieniał chyba dwa razy i ciągle mu nie działa.
    Czyta tę grupę :)

    d.

  • 4. Data: 2009-09-01 12:01:20
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 25 sierpnia 2009 (15:46:48) napisano:

    > Ile to moze kosztowac?

    Około 200 zł, ponoc w tanich canonach małpkowatych jest ten sam układ
    na spuście, wystarczy kupic zepsuty aparacik ze sprawnym spustem za 50
    zł na allegro i wymienić. Ja tego nie robiłem ale widziałem schematy
    rozbierania i wymiany (na necie) od 300D.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz