  • 1. Data: 2009-08-25 14:31:55
    Temat: czy jest taka przegladarka do zdjec ?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam

    przegladam sporo zdjec i zastanawiam sie, czy jest taka przegladarka, ktora
    pokazywala by duze zdjecie aktualnie przegladane, i w miniaturce na dole
    pokazywalaby jedno lub dwa nastepne zdjecia w kolejnosci...
    tak, ze widzac duze zdjecie, wiem tez jakie bedzie nastepne..

    pozdrawiam :*

  • 2. Data: 2009-08-25 14:32:54
    Temat: Re: czy jest taka przegladarka do zdjec ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    dziadek69 wrote:

> [...]
    > pokazywalaby jedno lub dwa nastepne zdjecia w kolejnosci...
    > tak, ze widzac duze zdjecie, wiem tez jakie bedzie nastepne..

    Viewerek z Picasy ma coś takiego (ciąg miniaturek na dole).

  • 3. Data: 2009-08-25 15:01:30
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Viewerek z Picasy ma coś takiego (ciąg miniaturek na dole).

    ale to jest do zainstalowania czy online?

    zalezy mi na sofcie typu irfanview, czyli prosty w obsludze i za free :D

  • 4. Data: 2009-08-25 15:13:48
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > ale to jest do zainstalowania czy online?

    Instalowalna... Ale oferuje tez darmowe miejsce na albumy online.

    > zalezy mi na sofcie typu irfanview, czyli prosty w obsludze i za free :D

    Picasa spelnia oba te warunki.

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 5. Data: 2009-08-25 15:20:02
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    dziadek69 wrote:
    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > ale to jest do zainstalowania czy online?
    >
    > zalezy mi na sofcie typu irfanview, czyli prosty w obsludze i za free :D

    A moze wystarczy tylko wlaczyc widok przezroczy w menu widoku folderu ?
    (WIN XP)
    M.

  • 6. Data: 2009-08-25 18:49:01
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał

> [...]
    > pokazywalaby jedno lub dwa nastepne zdjecia w kolejnosci...
    > tak, ze widzac duze zdjecie, wiem tez jakie bedzie nastepne..

    "FastStone" - darmowy i bardzo dobry

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2009-08-25 19:12:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Tomasz pisze:
    > Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał
    >>

    > "FastStone" - darmowy i bardzo dobry

    A jak włączyć tę funkcję, bo po sprawdzeniu w settings nie widzę
    funkcjonalności, o której pisze wątkotwórca :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 8. Data: 2009-08-25 19:24:16
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl>

    > A jak włączyć tę funkcję, bo po sprawdzeniu w settings nie widzę
    > funkcjonalności, o której pisze wątkotwórca :/

    trzeba dojechać kursorem do górnej krawędzi ekranu
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 9. Data: 2009-08-25 19:37:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Łukasz Goran pisze:

    > trzeba dojechać kursorem do górnej krawędzi ekranu

    A to zgoda, ale tak samo z siebie nie pokazuje. Pojawia się pasek z
    ikonami. Wydaje mi się, że chodzi o taką funkcjonalność, jaką można
    dostrzec na stronach flash, gdzie widać po prawej następne zdjęcia, a po
    lewej poprzednie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 10. Data: 2009-08-25 22:11:52
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ... duze zdjecie aktualnie przegladane, i w miniaturce na dole
    > pokazywalaby jedno lub dwa nastepne zdjecia

    GQview

    http://gqview-win.sourceforge.net/download.html
    http://gqview-win.sourceforge.net/images/screentshot
    _004.jpg
    Na obrazku przykładowym miniaturki są z boku ale to można zmienić w
    ustawieniach programu.

    i jeszcze podobny wynalazek

    Cornice

    http://portableapps.com/apps/graphics_pictures/corni