  • Data: 2015-02-11 13:29:49
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 15:51, J.F. pisze:

    > Witamy w Androidzie :-)
    >
    > Nie masz tam jakiegos managera pamieci/aplikacji/dysku ?
    > Na samsungu pokazuje i zajetosc przez "aplikacje" i w tej wspolnej
    > "storage".
    > Trudno sie tam sumuje, ale chyba da rade sie doliczyc.
    >
    > W kazdym badz razie - mnie sie 16GB skonczylo, a ty narzekasz na 4 -
    > widzialy galy co kupowaly :-)
    >
    > J.

    Mam 2 managery, jeden fabrycznie zainstalowany jeden pobrany z Google
    Play. Ten fabryczny nawet ma opcję sortowania programów wg wielkości.

    No tak, ale ja przecie nie noszę telefonu jako alternatywy dla
    komputera. A poza tym czy jest gwarancja gdybym włożył pojemniejszą
    kartę SD to teraz nie byłoby komunikatu o braku miejsca w pamięci przy
    próbie aktualizacji programów?