  • Data: 2015-02-11 13:29:18
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 16:10, masti pisze:

    > czyli masz za dużo aplikacji zainstalowanych
    > albo takie co zżerają pamięc jak np. Facebook, którego głównym zadaniem
    > jest chyba zabieranie każdego kawałka wolnej pamięci nawet jak nic nie
    > robi i nie jest podpięty do konta

    Owszem, jest ich sporo, no i sporo ważą, ale mam w "pamięci urządzenia"
    ponad 1.5GB wolnego, a na karcie SD ponad 800MB.

    Nie bardzo wiem o co chodzi, jak to Facebook może zajmować przestrzeń
    dyskową, zwłaszcza gdy jest w ogóle nie używany? Ale dzięki za sugestię,
    spróbuję go zdezaktywować, jego i inny fabrycznie zainstalowany balast
    którego nie używam.