  • Data: 2015-02-12 11:20:54
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-02-09 o 15:51, J.F. pisze:

    >Mam 2 managery, jeden fabrycznie zainstalowany jeden pobrany z Google
    >Play. Ten fabryczny nawet ma opcję sortowania programów wg wielkości.

    >No tak, ale ja przecie nie noszę telefonu jako alternatywy dla
    >komputera. A poza tym czy jest gwarancja gdybym włożył pojemniejszą
    >kartę SD to teraz nie byłoby komunikatu o braku miejsca w pamięci
    >przy próbie aktualizacji programów?

    Ja bym powiedzial ze jest gwarancja ze nadal bedzie.

    To nie jest wspolna pamiec, to sa osobne nosniki. Na komputerze jakos
    nie narzekasz ze nie bierze sobie wolnego miejsca z dowolnej partycji,
    tylko mowi ze mu na c: zabraklo.

    Rola uzytkownika w tym, zeby porozstawial sobie jak chce.

    Do tego trzeba jednak wiedziec co te pamiec zajelo.

    J.