  • Data: 2015-02-11 13:30:51
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 54d73566$0$2204$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Pamięć... Pamięć ;) zawodzi, ale jednak pamiętam, że na tej
    > grupie ktoś kiedyś twierdził zajadle, że aplikacje można
    > przenieść na SD. Nie pamiętam dokładnie kto, ;) ale na pewno
    > znajdziesz jeśli poszukasz. ;)
    >
    > Ja w Overmaxie mam 16 GB -- jedne aplikacje kasuję, aby inne
    > zainstalować. Potrzebna któraś -- instaluję. Następnie kasuję...
    > I tak w kółko. [i w krzyżyk, a nawet w trójkącik]
    >
    > Ale są telefony bez smutnego dzielenia pamięci.
    > I takie warto wybierać -- albo rootować i przesuwać...

    Nie wiem kto to twierdził, ale mogę potwierdzić, spokojnie i
    bezproblemowo mogę przenosić zainstalowane programy między "Pamięcią
    Wewnętrzną" a ""Kartą SD". Także mogę wybierać mniejszce instalacji
    między tymi dwoma nośnikami.

    U mnie przeważnie jest tak że jak już coś instaluję to jest to mi
    naprawdę potrzebne. Np. potrzebny jest mi zarówno Yanosik jak i Rysiek.