  • Data: 2015-02-12 04:01:38
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" 54db504c$0$6811$6...@n...neostrada.pl

    > Być może zależy to od urządzenia, ale we wszystkich,
    > do których mam teraz dostęp jest tak, jak piszesz.

    U mnie też są ,,dwie pamięci wewnętrzne'' plus
    RAM i SD a na Overmaxie także zewnętrzna.

    Overmax:
    971 MB RAM
    1008.2 MB wewnętrzna nieulotna
    12.6 GB wewnętrzna nieulotna
    14.6 GB na SD
    podpięta via USB penflaszka

    Monster:
    572 MB RAM
    827.1 MB wewnętrzna nieulotna
    (przed apdejtem było około 1300 MB)
    1.9 GB wewnętrzna nieulotna
    14.8 GB na SD

    W obu wypadkach wąskim gardłem jest to samo. Niedawno
    przeglądałem Samsungi -- żaden nie miał tego dziwnego
    podziału. Podobnie bez tego podziału widziałem tablet
    Acera. SG Ace miał 190 MB wewnętrznej -- bez podziału.

    > "storage". A 8 czy 16 GB tej prawdziwej "storage" leży
    > odłogiem, bo system nic nie chce o niej wiedzieć ;->

    Możesz tam wrzucić filmy 4k. ;)

    W obu urządzeniach mam SD wielkości 16 GB każda.

    -=-

    Overmax ma kilka wad:

    () niechlujne wykonanie (ale nie rozlatuje się i nie
    ulega rysowaniu mimo brutalnego traktowania)
    () ciemny ekran (,,w pełnym słońcu'' nic/niczego nie widać)
    () durnowaty podział flaszki
    (przez co stale mam problem z apdejtowaniem
    zainstalowanych aplikacji i z instalowaniem nowych)
    () duży ciężar

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'