  • Data: 2009-01-03 23:05:13
    Temat: Re: Pamięć RAM
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:11ippzi7sa9qi.hgmowzrpgc6t$.dlg@40tude.net...
    > Dnia 3 Jan 2009 20:57:43 +0100, januszek napisał(a):
    >
    > U mnie nie działa. Na jednym komputerze mam 1GB i pokazuje 768MB

    Zintegrowana karta graficzna zapewne pochłania resztę. Nie zmienia to
    faktu, że system ma dostępne tyle pamięci ile pokazuje.

    , na drugim
    > 8GB a pokazuje 3 z ogonem. Sprzedali mi wadliwe kości? ;)

    32 bitowy windows? Swoją drogą zawsze mnie zastanawiało po co łąduje się
    4GB (to jeszcze potrafię zrozumieć, bo ciężko władować 3GB przy obecnej
    filozofii obsługi DDR-2), czy też 8GB ramu do kompa chodzącego pod kontrolą
    32 bitowych okienek? Cokolwiek potrafi to wykorzystać pod kontrolą 32
    bitowych okienek?