  • Data: 2012-07-13 10:41:05
    Temat: Re: Pali się MOSFET - dlaczego?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pitlab" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jtods7$qns$1@news.icm.edu.pl...
    > Jest GPS i użytkownik ma cały czas przed oczami współrzędne modelu a w
    > elektronice naziemnej jest dodatkowy backup ostatniej znanej współrzędnej.
    > Jest automatyczny powrót do domu i cała masa innych pomocy, ale zawsze coś
    > może zawieść np. padnie serwo, wiatr zepchnie model poza granice możliwego
    > powrotu (skończy się prąd) itp.

    Dawno temu (okolice 68 roku - miałem 10 lat) przez kilka lat chyba dwa razy
    w tygodniu (czekając przed salką na lekcję religii) sobie marzyłem żeby mieć
    zdalnie sterowany samolot z kamerą na pokładzie i ekranem przed nosem i
    sobie polatać między konarami otaczających kościół kasztanów.
    Myślę, że to jest nadal mało realne (z powodu tych konarów a nie kamery).
    P.G.