  • Data: 2022-05-05 15:05:36
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-May-22 o 12:33, Cavallino pisze:

    > Wyszukiwanie, na siłę, zwłaszcza gdy takie same występują w każdej innej
    > konstrukcji - tak, to hejt.

    Hejtem bym tego nie nazwał, ale rozumiem punkt widzenia i częściowo sie
    z nim zgadzam.

    > Zwłaszcza bez wymieniania w tym samym momencie wad spaliniaków.
    >
    > Sczególnie jak tego typu wpisu są spowodowane własnymi fobiami, lub
    > opłacaniem przez lobby spalinowe.

    Fobiami? Może jednak obawami co do niedoskonałości tej technologi, bo
    jeśli chodzi o napęd elektryczny to nie widzę alternatywy i jest to
    dobry kierunek na teraz, natomiast baterie i ich ładowanie w obecnym
    czasie to duża uciążliwość, a wręcz absolutne "no go" dla sporej części
    "profesjonalnych" użytkowników samochodów.

    > Czyli 99,99% przypadków.

    Znowu ciekawy % :)

    > Normalny człowiek powie po prostu, że to nie dla niego i w tym momencie
    > straci zainteresowanie tematem, oraz udziałem we wszelkich dyskusjach z
    > nim związanych.

    Kolosalny błąd logiczny - dlaczego niby ktoś po stwierdzeniu, że coś
    jest nie dla niego miałby stracić zainteresowanie tematem?
    Przykładów można by mnożyć wiele i jak się będziesz upierał to podam -
    wierzę jednak w Twoją inteligencję i nie będę musiał :)

    > Hejter wprost przeciwnie - będzie hejtował, żeby leczyć własne kompleksy
    > (albo inkasować krwawe kopiejki).

    Wybacz, ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić bycia zakompleksionym z
    powodu nieposiadania elektryka - być może coś takiego występuje ale ja
    po prostu tego nie ogarniam :)
    Widzę za to dość wyraźnie inną sytuacje dobrze mi znaną z czasów sporów
    co lepsze - Spectrum, C64 czy Atari - znaczy każda Pliszka własny ogon
    chwali :)
    Jest to też rodzaj syndromu Sztokholmskiego jak u mieszkańców rezerwatu
    apple - jeśli czegoś nie ma to znaczy że nikt tego nie potrzebuje :)
    No ale to już mocne OT :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak