  • Data: 2022-05-05 15:46:36
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-05-2022 o 15:05, Mirek Ptak pisze:

    > Hejtem bym tego nie nazwał, ale rozumiem punkt widzenia i częściowo sie
    > z nim zgadzam.

    > Fobiami? Może jednak obawami co do niedoskonałości tej technologi,

    Jak się boisz, to zapominasz o temacie i o nim nie trujesz co chwilę.
    Jeśli coś Cię do tego przymusza - to już jest fobia.

    > Kolosalny błąd logiczny - dlaczego niby ktoś po stwierdzeniu, że coś
    > jest nie dla niego miałby stracić zainteresowanie tematem?

    Bo nie musi leczyć swoich kompleksów w ten sposób.

    > Wybacz, ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić bycia zakompleksionym z
    > powodu nieposiadania elektryka - być może coś takiego występuje ale ja
    > po prostu tego nie ogarniam :)

    No ja też nie.
    Albo coś chcę i kupuję, albo nie i ani nie kupuję, ani nie nawijam na
    ten temat, po prostu mi to zwisa.

    Ale widać są tacy, którzy podświadomie by chcieli, ale nie chcą do
    siebie tej myśli dopuścić, więc próbują przekonać (głównie sami siebie)
    że to coś jest złe i dlatego nie powinni tego mieć.

    To tak jakbym co dwa dni nawijał o tym, jakie to wady występują w
    Ferrari i o ile lepsze jest Tico....

    > Widzę za to dość wyraźnie inną sytuacje dobrze mi znaną z czasów sporów
    > co lepsze - Spectrum, C64 czy Atari - znaczy każda Pliszka własny ogon
    > chwali :)

    Nie widzę związku.
    IMO, pomijając płatne trolle, to jest ewidentny strach przed nieznanym.
    Tak samo jak ludzie 100 lat temu bali się samochodów i przekonywali, że
    koń lepszy, tak dzisiaj mamy powtórkę z rozrywki.

    A prawda jest taka, że elektryk jet lepszy pod praktycznie każdym
    względem, ale nie dla każdego się nadaje.
    Ale to nie jest powód do hejtu.

    No chyba że strach przed czymś nowym, przeradza się w coś więcej....

    > Jest to też rodzaj syndromu Sztokholmskiego jak u mieszkańców rezerwatu
    > apple - jeśli czegoś nie ma to znaczy że nikt tego nie potrzebuje :)

    Nie wiem o czym piszesz w tym ostatnim przypadku.