  • Data: 2022-05-05 12:33:54
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-05-2022 o 12:16, Mirek Ptak pisze:

    > Zrozumiałem, zrozumiałem - wytykanie wad elektryków to e-hejt,

    Wyszukiwanie, na siłę, zwłaszcza gdy takie same występują w każdej innej
    konstrukcji - tak, to hejt.

    Zwłaszcza bez wymieniania w tym samym momencie wad spaliniaków.

    Sczególnie jak tego typu wpisu są spowodowane własnymi fobiami, lub
    opłacaniem przez lobby spalinowe.
    Czyli 99,99% przypadków.

    Normalny człowiek powie po prostu, że to nie dla niego i w tym momencie
    straci zainteresowanie tematem, oraz udziałem we wszelkich dyskusjach z
    nim związanych.
    Hejter wprost przeciwnie - będzie hejtował, żeby leczyć własne kompleksy
    (albo inkasować krwawe kopiejki).