  • Data: 2022-05-06 11:00:39
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-May-22 o 10:39, Cavallino pisze:

    > Bo?
    > Na tankowanie możesz, ale na ładowanie zabierające tyle samo już nie?

    Wybacz, ale tankowanie i płacenie przed 6 rano jeszcze nie zajęło mi
    więcej jak 5 minut - i nie pisz mi o przerwie na śniadanie, bo tankuje 2
    km od domu :)

    > Z dotacją jak najbardziej.
    > Z mojego ogródka - Kia Niro/Soul.

    Z Soulem byś eis nie wygłupiał - jak by był darmo to bym nie wziął ;)
    Niro - trochę małe na oko, ale by przeszło (poza bagażnikiem) - tylko
    ten zasięg trochę na styk... no i musiał bym jeszcze te 30 minut
    wcześniej wstać, żeby stratę na wolniejszej jeździe pokryć - na 10 rano
    muszę być na miejscu.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Czas się zbierać do powrotu do PL- pół zbiornika jest ponad 500 zasięgu
    jeszcze :)
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om