  • Data: 2022-05-06 15:32:16
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 May 2022 11:13:26 +0200, Cavallino wrote:

    > Włączałeś stoper?

    > Ale dopuszczasz naruszenie rytuału, czy niekoniecznie?

    Ja niekoniecznie, bo mialem dosc tanie paliwo.
    Choc najtansze bylo w drugim koncu miasta.

    A w trasie to ryzyko cenowe :-)

    > Clue jet takie, że bev trzeba wyjechać naładowanym,

    To jest w miare normalne, ale:
    -trzeba miec gdzie ladowac,
    -Mirek nie ma wlasnego gniazdka ... ale niech kombinuje.
    -z trasy w trase na domowym gniazdku w jedna noc to sie nie zawsze da.

    Choc w sumie ... sniadanie gdzies trzeba zjesc, czemu nie w trasie na
    ładowarce :-)

    > a ew. zimą doładować
    > po trasie, jak wyjdzie że będzie za mało.

    A latem nie zabraknie?

    Zobacz, ze Mirek ma 350km w jedna strone.
    Zakladam, ze gdzies tam na miejcu bedzie mogl naladowac, bo czas jest.

    No to trzeba wybrac samochod z zasiegiem 350km.
    lepiej 370km, zeby nie bac sie w trasie.
    400, zeby na zime czy upalne lato starczylo,
    480, zeby byla rezerwa na zuzycie baterii.

    To jakie samochody zostaja?
    Czy liczyc, ze degradacja bedzie mniejsza, rezerwe mniejsza wystarczy,
    a w razie czego sie zrobi przerwe na kawe/loda w trasie :-)

    > To tak jak ja Opla.
    > Kwestia gustu.

    Moze nie tylko gustu :-)

    > Okropne....
    > Jak żyć?

    Kupic sobie diesla, albo LPG :-)

    W sumie - mozna pospac i na ładowarce w trasie, ale auto musi miec
    fotele wygodne :-P

    J.