  • Data: 2015-12-08 16:59:48
    Temat: Re: Pakowanie struktur
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-08, M.M. <m...@g...com> wrote:

    > Czyli nie zrozumiałeś. Jakbyś zrozumiał, to byś wiedział co skrótowo
    > nazwałem formatem binarnym.

    Już ci kiedyś mówiłem, żebyś nie wynajdował własnej pseudoterminologii.
    Niewiele rzeczy jest bardziej frustrujących, niż dogadywanie się
    z laikiem, który próbuje używać fachowego słownictwa.

    "Format binarny" jest całkiem dobrze zdefiniowanym pojęciem i nie
    przystaje do tego, co sobie jednostronnie ubzdurałeś, że ma znaczyć.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot