  • Data: 2015-12-08 17:30:10
    Temat: Re: Pakowanie struktur
    Od: Adam M <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zapisywanie w formacie RAW (nie mylic z poprawnie zdefiniowanym formatem BINARNYM
    !!!!) moze ma jakies zastosowanie w 0.0001% przypadkow - ale generalnie robienie tego
    to bomba z tykajacym zapalnikiem - kiedys wybuchnie - kwestia jest tylko kto bedzie
    wtedy zajmowal sie pozostawionym problemem autor - (wtedy slusznie zostanie ukarany
    za wlasne lenistwo) lub jakis inny programista ktory odziedziczyl ten balagan.

    Pomijam tu calkowicie problem ze nawet niektore zdefiniowane formaty binarne nie maja
    czegos takiego jak sumy kontrolne zapisanych danych - dla mnie pozion zaufania do
    danych zapisanych w takim formacie wynosi ZERO.