  • 1. Data: 2010-10-20 15:02:09
    Temat: Pakiet 30 zł. za 10 zł. w Plat Fresh
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    Wydając 10 zł. dostajemy pakiet 30 zł. ważny 30 dni na rozmowy, smsy,
    mmsy i video do wszystkich sieci. Minuta wychodzi po 9,6 gr. do
    wszystkich. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

  • 2. Data: 2010-10-20 18:34:39
    Temat: Re: Pakiet 30 zł. za 10 zł. w Plat Fresh
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > wszystkich. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    Jest jeszcze kolejna nowość - 600 sms za 6 PLN, ale tylko w profilu
    podstawowym i internetowym: <http://tnij.org/600sms> =
    <http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Of
    erty_Promocyjnej_Pakiet_600_SMS.pdf>
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-10-20 18:35:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-10-2010 o 17:02:09 Tom Kom <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wszystkich.
    > http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    "Usługa czasowo niedostępna, spróbuj później"
    Normalka :) to tak na zmianę z problemami z logowaniem się na Play24 :)

    PS.
    Trzeba szybko aktywować, bo jeszcze im się ten bank złotówek w Playu
    opróżni, wszystko wycyckamy i co? :P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-10-20 18:35:47
    Temat: Re: Pakiet 30 zł. za 10 zł. w Play Fresh
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

  • 5. Data: 2010-10-20 21:48:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tom Kom pisze:
> [...]
    > wszystkich. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf
    zaczynają sie pakieciki na wzór orange? Zobaczymy jak długo, i czy można
    przedłużac następnym

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-10-21 20:16:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-20 17:02, Tom Kom pisze:
> [...]
    > wszystkich. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    Za 20 razem, po 2 godzinach prob, nareszcie kod zadzialal. Jeeeej.

  • 7. Data: 2010-10-21 20:33:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-10-2010 o 22:16:43 neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    > Za 20 razem, po 2 godzinach prob, nareszcie kod zadzialal. Jeeeej.

    To samo u mnie.

    Ale ssszkoda, bo mogliby tak dać 300zł za 100zł :) może następnym razem..

  • 8. Data: 2010-10-21 20:35:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-21 22:33, Piotr M pisze:
    >>> http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    > To samo u mnie.
    >
    > Ale ssszkoda, bo mogliby tak dać 300zł za 100zł :) może następnym razem..

    Ja bym nie wygadal w 30 dni, wiec wszystko jedno ;) Fajnie, gdyby dalo
    sie to przedluzyc.

  • 9. Data: 2010-10-22 08:43:38
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    rty_Promocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    > Ja bym nie wygadal w 30 dni, wiec wszystko jedno ;) Fajnie, gdyby dalo sie
    > to przedluzyc.

    No dobra, oferta atraktycja ale jak ktos ma nabite minuty (z promocji 2min
    pol przychodzącego = 1min wych dla nas), to w przypadku wykonania polaczenia
    zabiera uzbierane minuty czy leci z tych promocyjnych 30zlotowek ?
    W regulaminie nie wpominają o tym, albo nei doczytalem dokladnie.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-10-22 09:20:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ja bym nie wygadal w 30 dni, wiec wszystko jedno ;) Fajnie, gdyby dalo sie
    > to przedluzyc.

    No przeciez sie da. Wystarczy, ze skorzystasz z innej promocji z pakietem
    dodatkowych złotówek - np. doladujesz ze strony za 20 zl - i juz dodadza sie
    2 zlote a waznosc si eprzedluzy o kolejne 30 dni.

    Pozdrawiam
    SDD