-
1. Data: 2010-10-20 11:36:26
Temat: Orange POP - brak obslugi on-line
Od: a...@p...pl
Czesc,
tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
--
ThinkXtra
-
2. Data: 2010-10-21 12:14:03
Temat: Re: Orange POP - brak obslugi on-line
Od: Marx <M...@n...com>
On 20.10.2010 13:36, a...@p...pl wrote:
> Czesc,
>
> tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
> www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
> poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
> jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
> obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
>
system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
Marx
-
3. Data: 2010-10-21 15:16:01
Temat: Re: Orange POP - brak obslugi on-line
Od: "Barnaba" <l...@v...pl>
Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
news:dcn5p7-qbb.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> On 20.10.2010 13:36, a...@p...pl wrote:
>> Czesc,
>>
>> tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
>> www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
>> poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
>> jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
>> obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
>>
> system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
> Marx
Ja mam abonament i też to samo. Otrzymałem od nich informację, że to
chwilowe kłopoty.
Barnaba