  • 1. Data: 2010-10-20 11:36:26
    Temat: Orange POP - brak obslugi on-line
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
    www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
    poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
    jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
    obslugi? Czy tez zmieniono warunki?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-10-21 12:14:03
    Temat: Re: Orange POP - brak obslugi on-line
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 20.10.2010 13:36, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
    > jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu

    system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
    Marx

  • 3. Data: 2010-10-21 15:16:01
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
    > Marx
    Ja mam abonament i też to samo. Otrzymałem od nich informację, że to
    chwilowe kłopoty.
    Barnaba