  • 1. Data: 2010-10-20 08:41:06
    Temat: [era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czesc,
    od lat.... wielu, siedze w erze.

    konczy mi sie umowa.
    oferty dla stalych abonentow pewnie sa wam znane.

    interesuje mnie abonament w okolicy 100 zł,
    jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe, na
    symbianie, ale niema nic chyba ciejkawego w ofercie teraz...
    więc pytania:
    1: czy ktoś robił może rozeznanie,
    co warto wyciągnąć od nich, by sprzedać szybko i wmiare korzystnie?

    2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
    lub play?

    moze ktos cos tam doradzi.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-10-20 08:57:08
    Temat: Re: [era] przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 10:41, Bartek pisze:

    > jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe, na

    > co warto wyciągnąć od nich, by sprzedać szybko i wmiare korzystnie?

    To potrzebujesz tego telefonu, czy jednak nie???

    > 2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
    > lub play?

    My też nie wiemy. To chyba jakaś tajemnica.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-20 09:54:17
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Byłem w Erze 6 lat. To co zaproponowali na przedłużenie rozśmieszyło mnie
    (minuty z abo do wybranych operatorów - bez Play i Polsatu, niska ilość
    minut w abo). Przeszedłem do Play.
    Poziom obsługi wszędzie na takim samym niskim poziomie.
    Abo płace na poziomie 130 zł /mc

  • 4. Data: 2010-10-20 12:24:42
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > interesuje mnie abonament w okolicy 100 zł,
    > jestem zainteresowany telefonem. chciałem kuić coś, co jest nie dotykowe,
    > na

    są w Play

    jk

  • 5. Data: 2010-10-20 13:07:20
    Temat: Re: przedluzenie umowy, telefony, co wybrac?
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    > 2: jak ma sie ich oferta do ofert plusa, naprzyklad?:)
    > lub play?

    Jeżeli nie potrzebny jest telefon ja bym brał ofertę bez telefonu.
    Long Play 99 za 49,50 zł. 500 minut do wszystkich i umowa na 12
    miesięcy. Jak za mało minut można dokupić 200 minut za 15 zł. do
    wszystkich sieci lub 300 minut też za 15 zł. ale wieczorami i w
    weekendy. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej__LongPlay_bez_telefonu_30_09_2010r.p
    df

  • 6. Data: 2010-10-20 13:09:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minut w abo). Przeszedłem do Play.
    > Poziom obsługi wszędzie na takim samym niskim poziomie.

    co dostales za te 130 zl? mniej/więcej?

    wiesz, mam dylemat - bo jestem z nimi dlugo, mam znajomych i rodzine w
    erze,. ale jak mam znowu podpisać umowe na 2 lata. to...
    wole coś z tego mieć.

    minuty teraz dają do wszystkich - od paru dni.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-10-21 05:13:45
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Za coś koło 60 zł dostałem 350 minut do wszystkich wymienne na sms, mms i
    coś tam jeszcze (za wsześnie rano nie chce mi sie sprawszac a korzystam z
    tego co wymieniłem). Z tego przez pierwsze trzy miesiące abo płace połowe.
    Era dawała za takie pieniadze chyba 200 czy 240 minut no i było to
    wyłączenie z abo telefonów do Play.
    Reszte rodziny też mam w Erze ale i oni i ja mamy minuty do wszystkich w abo
    więc nazwa sieci dla mnie nie ma znaczenia.
    Jeżeli Era wycofała sie z głupiego pomysły i daje teraz minuty do wszystkich
    to chwała im za to. Szkoda, że szybciej na to nie wpadli może więcej
    klientów by zostało.

  • 8. Data: 2010-10-21 07:34:16
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Tom Kom" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]

    > weekendy.
    > http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej__LongPlay_bez_telefonu_30_09_2010r.p

    telefon nie jest konieczny. ja sobie kupie ew. tel. sam, z tym że zazwyczaj
    oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
    ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 9. Data: 2010-10-21 13:01:06
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    erty_Promocyjnej__...

    > telefon nie jest konieczny. ja sobie kupie ew. tel. sam, z tym że zazwyczaj
    > oferty z telefonem - po przeliczeniu - wychodzą lepiej.
    > ide zobaczyc na ta oferte play, bez telefonow...

    Oferta z telefonem Long Play 99 kosztuje 79 zł. Więc różnica będzie
    29,5 zł. x 24 miesiące = 708 zł. Popatrz i przeanalizuj co może Ci się
    opłacać. Play najwięcej dopłaca do telefonów w ofercie z internetem
    np. Long Play 99 z internetem za 109 zł. miesięcznie można mieć
    telefon HTC Desire HD za 499 zł. lub i9000 bodaj za 199 zł. W
    abonament wliczony jest pakiet 2 GB danych na nadajnikach Playa za 30
    zł. i stan darmowy w Play.