  • 1. Data: 2010-10-20 14:46:20
    Temat: android 2.1 dla gt540 w orange
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    Witam!
    Wlasnie sie ciesze z nowego android nieobrandowanego w moim telefonie
    - nie zamula (przynajmniej narazie ) kliknieciena sluchawek gdy sie
    pokazuje rejestr
    - mozna wysylac i odbierac mms przy wlaczonym apndroid
    - fajne wodotryski

    Procedura instalacji wyglada tak:

    Przed rozpoczęciem flashowania musisz zainstalować te sterowniki i
    zrestartować komputer! http://www.speedyshare.com/files/233...ikiLGSwift.ra

    1. Pobieramy http://www.speedyshare.com/files/24721523/KDZ_FW_UPD
    _EN.zip2.

    2. Uruchamiamy program KDZ_FW_UPD i w pierwszym polu zmieniamy na 3GQTC
    w drugim DIAG

    3. W trzecim polu ładujemy pobrany plik w formacie .kdz
    http://csmg.lgmobile.com:9002/swdata/WEBSW/GT540/AGR
    CBK/V20a_00/V20A_00.kdz
    (nieobrandowany system 2.1 update 1 z jezykiem polskim)

    Podlaczamy wylaczony telefon do usb, powienien sie sam wlaczyc , jak sie
    bedzie wlaczac to kliknac na przycisk
    lunch software update

    Na telefonie ekran zrobi sie niebieski i bedzie napisane cos o trybie
    awaryjn ym , bez stresu prosze, nie poruszac kablem w trakcie robienia
    tego, -ja robilem tak na marginesie na kablu usb z blackberry bo z lg
    przy poruszaniu mi zrywalo polaczenie-

    na dole w logu pojawi sie mnostwo napisow, w tym tego typu:
    18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 2)
    18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 3
    18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 3)
    18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 4
    18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 4)
    18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 5
    18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 5)

    sugerujace ze cos nie tak ale wszystko jest ok, jak sie zaKONCZY TO
    WYSWIETLI SI EKOMUNIKAT

    8:28:33 : Step : UPDATE FINISHED!
    18:28:33 : ResetStartInfo() Call
    18:28:33 : _DetachDLL Call
    18:28:33 : _DetachDLL Call End
    18:28:33 : FreeLibrary Call
    18:28:33 : FreeLibrary Call End
    18:28:33 : ResetStartInfo() Call End
    18:28:33 : OnModelDllMsg(OnMsgFromModelDll-CDMA) delete m_pLGCyonUpdate
    18:28:34 : ===FINISHED===

    i mozemy odlaczyc telefon, z nowym systemem bez smeici od operatora. Ja
    przetestowalem na fonie zakupionym w orange w okolicach maja, dziala.

    Co do gwarancji to w brew temu co sie powszechnie sadzi moim zdaniem
    pozbawianie nas jej przez wgranie systemu jest bezprawne bo to tak jakby
    sprzedawca laptopa uzaleznial gwarancje od tego jaki system i w jaki
    sposob zainstalujemy, ale to moje zdanie, jak ktos ma inne i zalezy mu
    na gwarancji to niech tego nie robi.

    Polecam wybrac ekran nie LG a od androida bo wtedy latwiej bedzie sie
    nam ewentualnie przeniesc pod inny telefon innej firmy z androidem, po z
    atym fajne wodotryski ma ekran androida (ikonka Home selector)
    --
    http://nowedopalacze.eu/