  • 1. Data: 2010-10-20 12:27:15
    Temat: Tel. na karte - internet na laptopie?
    Od: "Kierko" <A...@w...pl>

    Mam stałe łącze jednak od czasu do czasu musze gdzies na miescie odebrac
    maila czy odwiedzic WWW korzystajac z przenosnego komputera.
    Czy majac tel. na karte np. era taktak, orange pop moge to jakos wykorzystac
    do sporadycznego korzystania z netu na netbooku?
    Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc na
    kompa?

  • 2. Data: 2010-10-20 12:37:42
    Temat: Re: Tel. na karte - internet na laptopie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 14:27, Kierko pisze:
> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc

    Tak tak działa też na komputerze (przez modem, albo po podłączeniu
    telefonu), ale po 100mb mogą zmniejszyć prędkość na tyle, że korzystanie
    z internetu w ten sposób będzie prawie niemożliwe.

    Zainteresuj się Orange Free na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-20 14:33:44
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc

    chyba tylko po to by zobaczyc czasem ikonke polaczono z internetem :-)

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 4. Data: 2010-10-20 17:21:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kierko pisze:
> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc

    od pół roku mam orange free na karte, za 100zł dostałęm 6GB, a złotówki
    przelałem na POPa i wygadałem. w piątek "transfer" przepada, wiec chyba
    doładuje ponownie za 100 zeby pottrzymać to co ma przepaść - choć nie
    wiem czy to tak zadziała. PRzez pół roku, awarii, wyjazdów na wczasy,
    itp, (świadomie nie oglądając youtube) zużyłem 1 GB.
    ToMasz
    PS nie zauważyłem żadnych ograniczeń. co do zasiegu - lepszy niż w
    telefonie, bo (jeśli trzeba) biorę przedłużacz usb i modem wystawiam za
    okno.

  • 5. Data: 2010-10-20 17:31:42
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc

    Jeśli masz na myśli "Internet na maxa" z Ery za 9zł/mies. to można z
    niego korzystać w komputerze pod warunkiem, że telefon potrafi pracować
    w trybie modemu (zależy to od modelu telefonu i rodzaju połączenia -
    kabel czy BT). W BOA powinni być w stanie określić czy dany aparat ma
    funkcję modemu.
    Poniżej 100MB działa jako tako. Jak już wspomniano, po przekroczeniu
    zwalnia i to baaardzo.

    --
    Jacek Midura

  • 6. Data: 2010-10-21 13:02:36
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 19:31, Jacek Midura pisze:
    > Poniżej 100MB działa jako tako. Jak już wspomniano, po przekroczeniu
    > zwalnia i to baaardzo.

    Da się korzystać z usenetu przez czytnik? ( nie przez WWW )

  • 7. Data: 2010-10-21 17:44:51
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc na

    Tak, ale nie każdy telefon to obsługuje.
    Nawet jeśli ma GPRS i BT.

  • 8. Data: 2010-10-23 06:37:58
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-10-21 15:02, Tomaszek pisze:

    > Da się korzystać z usenetu przez czytnik? ( nie przez WWW )

    Newsy przez NNTP, komunikatory tekstowe - od biedy się da, choć czas
    pobierania postów jest zauważalny.

    Poczta, WWW - tylko pod warunkiem zaopatrzenia się w przynajmniej jedną
    z następujących pozycji książkowych:
    - "Odprężające ćwiczenia oddechowe", wyd. Oaza Spokoju (wydanie z
    kwiatem na tafli jeziora na okładce);
    - "Słownik wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uznanych za parlamentarne",
    praca zbiorowa pod red. K. Durczoka.

    --
    Jacek Midura

  • 9. Data: 2010-10-23 08:49:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 14:27:15 +0200, Kierko napisał(a):

> [...]
    > Bo np. tak tak za 10 pln miesiecznie daje taka mozliwosc. Ale podobno
    > internet jest tylko na komorce. Moge to jakos przez bluetooth przelaczyc na

    Istnieją znacznie ciekawsze oferty:
    - bonusowe pakiety w Orange Free na Kartę (6 GB bonusa za samo
    doładowanie konta kwotą 100 zł, którą potem może przelać na inne konto
    Przelewem SMS),
    - Gadu AIR - doładowanie 10 zł raz na 3 m-ce, pakiet 300 MB za 11 zł,
    - mBank-mobile - doładowanie 5 zł raz na 2 miesiące, rozmowy do
    wszystkich sieci w cenie 19 gr/min, co miesiąc dostajesz za frico 50 MB
    do wykorzystania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof