  • 251. Data: 2012-02-03 16:24:05
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 04:09 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Durzy spadek.

    Co spadek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 252. Data: 2012-02-03 16:49:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-02-03 16:09, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie jest źle, ale powinno być tak co najmniej przy włączonych odbiornikach.
    > Sprawdź jeszcze na alternatorze jakie masz ładowanie.

    Tak będzie, przy włączonych odbiornikach i w pełni naładowanym
    akumulatorze... :) Miejcie to na uwadze, a po rozruchu trochę tej
    energii ubywa.

  • 253. Data: 2012-02-03 17:20:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Nex@pl napisał(a):
    > Tak będzie, przy włączonych odbiornikach i w pełni naładowanym
    > akumulatorze... :) Miejcie to na uwadze, a po rozruchu trochę tej
    > energii ubywa.

    Jeszcze kwestia wskazań miernika.

    Przerabiałem temat w kilku autach i przy sprawnym alternatorze przy sprawnych lub
    poprawionych
    masach, przy wyłączonych odbiornikach jest około 14,2-14,5V na klemach. A przy
    włączonych światłach
    mijania, halogenach i dmuchawie na 50% napięcie spada na klemach do 13,8-14,2V

    Dla tego powiedziałem że nie jest źle.
    --
    Krzysiek

  • 254. Data: 2012-02-03 20:36:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Aha, czyli to jest to dbanie o auto.
    >
    > No coz ... to sie nie zdziw ze kiedys nie zapali :-)

    A co, mam nad nim jakieś modły przed zimą odprawiać?

  • 255. Data: 2012-02-03 21:11:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 03 Feb 2012 19:36:12 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F
    >
    > A co, mam nad nim jakieś modły przed zimą odprawiać?

    nie wiem, to ty cos pisales ze jak sie serwisuje samochod zanim cos
    odpadnie, to ono potem zapala.

    Ja juz pare razy prosilem zeby co dbaja napisali co dokladnie robia, ale
    cos nie chcieli odpisac. A nie - przepraszam, Ty napisales ze nic
    specjalnego nie robisz, bo przeciez masz auto caly czas sprawne :-)

    J.

  • 256. Data: 2012-02-03 21:54:01
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2/3/2012 5:20 PM, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > około 14,2-14,5V na klemach. A przy włączonych światłach mijania,
    > halogenach i dmuchawie na 50% napięcie spada na klemach do 13,8-14,2V

    Nie koniecznie ;-)

    Często spotyka się dwa rodzaje regulatorów napięcia - na 14V i 14,5V.
    Stąd może być ta Twoja różnica w napięciach. Generalnie temat dobry, ale
    szeroki.

  • 257. Data: 2012-02-03 22:59:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 09:51:47 +0100, J.F napisał(a):

    > Chyba nie wtedy jak kreci diesla przy -20 ..

    A niby czemu nie? Na czym straty?

    --
    ___________ (R)

  • 258. Data: 2012-02-03 23:06:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 10:59 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > A niby czemu nie? Na czym straty?

    Na gęstym oleju?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 259. Data: 2012-02-03 23:12:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Nex@pl napisał(a):
    > Często spotyka się dwa rodzaje regulatorów napięcia - na 14V i 14,5V.
    > Stąd może być ta Twoja różnica w napięciach.
    Wszystko możliwe.
    A spadki napięcia po włączeniu odbiorników wahały się w okolicach 0,4-0,5V.
    --
    Krzysiek

  • 260. Data: 2012-02-04 00:11:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 23:06:37 +0100, AZ napisał(a):

    > Na gęstym oleju?

    Na banzyniaku takie same.

    --