  • 91. Data: 2012-01-31 01:56:51
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W samochodzie akumulator nie jest ładowany prądem 1/10. Po rozruchu
    > dostaje
    > tyle ile alternator może dać.

    Powaznie ?

    sz

  • 92. Data: 2012-01-31 02:07:59
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Powaznie ?
    >
    > sz

    Nie, jaja sobie robię.

  • 93. Data: 2012-01-31 02:33:53
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-30 14:39, Paweł Kajak pisze:

    > No i mam zgryza. Co kupić?
    > Musi mieć 74 Ah

    A dlaczego musi? Jaki masz alternator?

    > Mechanik mówi, żeby kupić coś lepszego (Varta Silver lub Centar Futura)

    Buhahaha!

    > W sklepie mówią, że Kager lub Exide są lepsze i tańsze.

    W sklepie polecają to, co najmniej schodzi! :D

    > Niby Centra daje trzy lata gwarancji, ale czytam, że realizacjia tej
    > gwarancji to jakieś czary mary.
    >
    > Podpowiedzcie coś...

    Bosch.

  • 94. Data: 2012-01-31 02:35:27
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > Bo?

    Przestań! Ja Cię proszę!

  • 95. Data: 2012-01-31 02:39:00
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-30 23:51, J.F. pisze:

    > A potem doszly swiatla obowiazkowe, pompka, wtrysk, radio, wentylatory,
    > wspomaganie, ABS, ESP ...

    Przecież ABS i ESP się wyłącza zimą na stałe... :P

  • 96. Data: 2012-01-31 07:00:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 23:37:06 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin Tomasz Gorbaczuk

    > Fajna teoria, a w praktyce, to dzisiaj bez żadnego problemu odpaliłem
    > TDIka po tygodniu stania na 8-letnim akumulatorze.

    Poczekajmy z wnioskami do soboty.

    Pzdr
    TG

  • 97. Data: 2012-01-31 07:36:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie, jaja sobie robię.

    To powiedz koledze Adamowi, zeby policzyl :)

    sz.

  • 98. Data: 2012-01-31 08:00:12
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 30 Sty, 22:12, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > kapec <k...@o...pl> napisał(a):
    >
    >  Kolega, ktory handluje akumulatorami tez> polecal, .
    >
    > Dobre.

    Bo? Jak handlarz to sprzedaje badziew? Znamy sie kupe lat,
    akumulatorow w potrzebnej mi pojemnosci mial kilka, drozszych,
    tanszych, polecil ten. Ba, nawet nie kupilem u niego bo trafilem
    lepsza oferte i za aku 70Ah zaplacilem 203zl brutto.
    3 lata temu, jako ze posiadam auto z wyciagarka, kupilem
    superniezajebliwy akumulator glebokiego rozladowania AGM, dokladnie o
    taki:
    http://akumulatory-24.pl/sklep/index.php/banner/runn
    ing-bull.html
    Juz zeszlej zimy pokazywac zaczal rogi, bo przy -10 mial problemy zeby
    motorem obrocic. Jak tylko lekko przymrozilo tej zimy to padl na amen.
    Wytrzymal 2,5 roku. A kosztowal jak widac niemalo. Poki co Sakura
    kreci jak glupia, a jak nawet padnie po 2 latach to sobie co 2 lata
    takie aku za 203zl moge zafndowac.

  • 99. Data: 2012-01-31 08:27:10
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Kupuje normalne i nie mam takich problemów

    O, dokładnie :-). Jakoś nigdy nie miałem problemów z
    odpalenie żadnego swojego auta nawet w największy mróz. I
    nie musiałem wozić baterii od czołgu ;-). Gdyby w konkretnym
    aucie była potrzeba zamontowania 2 czy 3 razy większego
    akumulatora to na pewno producent by to zrobił. W końcu to
    większy wydatek przy wymianie jakby co ;-). A jak ktoś
    jeździ trupem w którym co chwila pada ładowanie, śniedzieją
    klemy czy jeszcze co innego, to już jego problem. I
    dorabianie do tego ideologii że "większy to lepszy bo..."
    jest bez sensu ;-).

  • 100. Data: 2012-01-31 08:27:57
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ale po co?

    Żeby mógł się pochwalić że chociaż akumulator ma większy
    ;-))