  • 1. Data: 2012-01-30 19:55:17
    Temat: APEL - SZANUJECEI strażników miejskich!!!!
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    Jestem strażniczką i proszę by takie sytuacje się nie zdarzały (kolega jest
    POD OPEIKĄ PSYCHOLOGA!!!)

    http://www.tvn24.pl/12690,1733183,0,1,straznik-jecha
    l-na-masce--trzymal-sie-wycieraczki,wiadomosc.html

    Ania ze Szczecina

  • 2. Data: 2012-01-30 19:59:16
    Temat: Re: APEL - SZANUJECEI stra?nik?w miejskich!!!!
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-01-30 19:55, anCZka pisze:
    > Jestem stra?niczk? i prosze by takie sytuacje sie nie zdarza?y (kolega jest
    > POD OPEIK? PSYCHOLOGA!!!)
    >
    > http://www.tvn24.pl/12690,1733183,0,1,straznik-jecha
    l-na-masce--trzymal-sie-wycieraczki,wiadomosc.html

    > Ania ze Szczecina

    kolina spierdalaj

  • 3. Data: 2012-01-30 19:59:23
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-30 19:55, anCZka pisze:
    > Jestem stra?niczk? i prosz? by takie sytuacje si? nie zdarza?y (kolega jest
    > POD OPEIK? PSYCHOLOGA!!!)

    A powienien byc pod opieka psychiatry.
    Sie k*** szeryf znalazl.

    MarcinJM

  • 4. Data: 2012-01-30 20:02:20
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >Sie k*** szeryf znalazl.

    Dlaczego tak miuwisz? On bromił też ciebie i twoich dzieci (oraz podatków)

    Ania

  • 5. Data: 2012-01-30 22:18:44
    Temat: Re: APEL - SZANUJECEI strażników miejskich!!!!
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    anCZka, Mon, 30 Jan 2012 19:55:17 +0100, pl.misc.samochody:

    > Jestem strażniczką

    Do policji nie przyjęli?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 6. Data: 2012-01-31 05:15:42
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >Do policji nie przyjęli?

    straż to taka policja tylko że wiejska/miejska. Policja zajmuje się
    przestempstwami federalnym

  • 7. Data: 2012-01-31 06:06:24
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-30 19:55, anCZka pisze:
    > Jestem stra?niczk?

    Nie karmić trolla!!
    Tu jest strażniczką, a na pl.soc.prawo pisze, że krawiectwo-usługi.
    No chyba, że z krawiectwa ją wywalili, to może jeszcze nadawać się do sm.

    J.

  • 8. Data: 2012-01-31 06:09:34
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    ,>No chyba, że z krawiectwa ją wywalili, to może jeszcze nadawać się do sm.

    ni ma w stym nic sprzecznego. Usługi krawieckie są na siostre

  • 9. Data: 2012-01-31 08:30:28
    Od: <MW>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    >,>No chyba, że z krawiectwa ją wywalili, to może jeszcze nadawać się do sm.
    >
    > ni ma w stym nic sprzecznego. Usługi krawieckie są na siostre

    A po godzinach obie ciągną druty za pieniądze w pobliskiej walcowni, w
    weekendy zaś robią lody w lodziarni.
    Weź kolina, pierdolnij się w łeb.

    --
    MW

  • 10. Data: 2012-01-31 09:12:14
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > POD OPEIKĄ PSYCHOLOGA!!!)
    >
    > http://www.tvn24.pl/12690,1733183,0,1,straznik-jecha
    l-na-masce--trzymal-sie-wycieraczki,wiadomosc.html

    straszak powinien zapłacić za uszkodzoną wycieraczkę