  • 31. Data: 2014-02-28 15:04:28
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-28 14:45, anacron pisze:

    > Tak OT. System instaluje się raz, jak jest nowy sprzęt. Potem się go już
    > nie reinstaluje, choć to ulubiona metoda naprawy przez ludzi bez
    > stosownej wiedzy. Jako ciekawostkę, Ci powiem, że ten system na który
    > teraz pracuje zainstalowany był w listopadzie 2004 roku, potem
    > kilkukrotnie przemigrował na kolejny sprzęt i cały czas był upgradowany
    > do nowszych wersji to fakt, ale instalowany był raz, prawie 10 lat temu.

    Tak samo bredzisz na innych grupach.
    Śmieszny jesteś i tyle.

  • 32. Data: 2014-02-28 15:12:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-28 15:04, Dawid wrote:
    > Tak samo bredzisz na innych grupach.
    > Śmieszny jesteś i tyle.

    Daj mu błysnąć ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 33. Data: 2014-02-28 15:16:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 15:04, Dawid pisze:

    > Tak samo bredzisz na innych grupach.
    > Śmieszny jesteś i tyle.

    A gdzie ty tu masz brednie? Powiem Ci więcej na desktopie mam system
    instalowany w 95 albo 96 (niestety nie mam teraz pod ręką to Ci nie
    powiem dokładnie).

    --
    anacron
    aba/

  • 34. Data: 2014-02-28 15:27:05
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-02-28 15:16, anacron pisze:

    > A gdzie ty tu masz brednie? Powiem Ci więcej na desktopie mam system
    > instalowany w 95 albo 96 (niestety nie mam teraz pod ręką to Ci nie
    > powiem dokładnie).

    A oprócz systemu, to z czegoś jeszcze korzystasz na tym komputerze?
    Ludzi, którzy zawodowo korzystają z konkretnych aplikacji i muszą być na
    bieżąco z ich wersjami nie stać na takie ekstrawagancje jak twoja bo im
    się to nie opłaca po prostu, to jest niezależne od wiedzy nt. systemów
    operacyjnych.

    --
    marcin

  • 35. Data: 2014-02-28 15:49:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 14:42, quent pisze:
    > Heh... to aż system trzeba przeinstalować aby nie wchodzić na grupy?

    Ano trzeba. Inaczej się nie da (niektórzy też piszą: inaczej nie idzie) :)

    > To jest jak narkotyk... uzależniony wmawia sobie, że się zmieni, że
    > przemebluje swoje życie...
    > LOL

    No właśnie Twój komentarz niejako potwierdza mój pomysł o zrezygnowaniu
    z tego ''narkotyku'' :)

    > Daj spokój, to pożegnanie jest nieco groteskowe... więcej dystansu
    > życzę... to tylko usenet a nie równoległa rzeczywistość, w której żyjesz
    > i z którą musiałbyś się żegnać.

    Ale to nie jest żadna wielka sprawa. Tak sobie napisałem, po prostu, z
    nudów podczas przerzucania jakichś gigabajtów. Wydaje mi się, że po
    kilkunastu latach ładniej powiedzieć ''pa, pa'' niż wyciągać wtyczkę.

    --
    pozdrawia Adam
    /stworzę stworzeń, wymyślę myśl, wydzielę dzieło, opus z magnum połączę!/

  • 36. Data: 2014-02-28 15:51:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > kilkukrotnie przemigrował na kolejny sprzęt i cały czas był upgradowany
    > do nowszych wersji to fakt, ale instalowany był raz, prawie 10 lat temu.

    Miłe rady, tylko jakby adres nie ten. Od 17 lat żyję z takich rad :)
    A system zmieniam, bo zmieniam bebechy. Czekają na pół dnia pracy, może
    w weekend.

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 37. Data: 2014-02-28 15:54:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 15:27, mt pisze:
> [...]
    > bieżąco z ich wersjami nie stać na takie ekstrawagancje jak twoja bo im
    > się to nie opłaca po prostu, to jest niezależne od wiedzy nt. systemów

    Dodajmy jeszcze, że takie rzeczy jak przeglądarka czy klient poczty
    zawodowcy często używają w wersjach portable, żeby oszczędzać czas na
    reinstalacje i być bardziej mobilnym. I tak jest z TB, z którego piszę,
    ale po prostu stwierdziłem że czas zamknąć pewne rozdziały, co najlepiej
    właśnie czynić przy okazji reorganizacji os-a.
    Natomiast burdelik testowy zwykle się czyni w maszynach wirtualnych.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 38. Data: 2014-02-28 16:13:47
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-02-28 15:54, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > właśnie czynić przy okazji reorganizacji os-a.
    > Natomiast burdelik testowy zwykle się czyni w maszynach wirtualnych.

    Też jakieś 70% swoich aplikacji posiadam w wersji portable (w tym TB, z
    którego piszę:) szkoda, że póki co wszystkiego jeszcze tak się nie da,
    przynajmniej w przypadku aplikacji których używam (to znaczy na siłę
    pewnie dałoby się, ale więcej z tym kłopotu niż korzyści).

    --
    marcin

  • 39. Data: 2014-02-28 16:32:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 15:27, mt pisze:

    > A oprócz systemu, to z czegoś jeszcze korzystasz na tym komputerze?

    Jestem adminem, pracuję zarówno z tego wspomnianego desktopa jak i tego
    netbooka z którego teraz piszę. Odpowiedź więc na tak zadanie pytanie
    byłaby całkiem sporą listą, której nie chce mi się tworzyć.

    --
    anacron
    aba/

  • 40. Data: 2014-02-28 17:12:06
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 28, 2014 10:32:30 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Jestem adminem, pracuję zarówno z tego wspomnianego desktopa jak i tego
    >
    > netbooka z którego teraz piszę. Odpowiedź więc na tak zadanie pytanie
    >
    > byłaby całkiem sporą listą, której nie chce mi się tworzyć.

    Jedyne co teraz mu pozostaje, to usiasc na tylnym siedzenieu twojego samochodu i
    przepraszac cie ze lzami w oczach, tak jak to czynil ten policjant.

    Slon