  • 21. Data: 2014-02-27 18:50:02
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Feb 2014 16:33:02 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos

    Fajny rudzielec ;)

    Merytorycznie tez zapowiada sie ciekawie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 22. Data: 2014-02-27 19:38:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 27. Februar 2014 18:50:02 UTC+1 schrieb Maciek:

    > Fajny rudzielec ;)
    >

    > Merytorycznie tez zapowiada sie ciekawie.

    to sa znakomite tutoriale. najlepsze chyba jakie kraza w sieci.
    normalnie to sie innych nie da ogladac , a te to pelna profeska wykonawcza i pelna
    kompetencja.
    pierwszy raz w zyciu zdazylo mi sie zobaczyc caly tutorial do konca.

  • 23. Data: 2014-02-27 19:40:55
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik XX YY napisał:

> [...]
    kompetencja.
    > pierwszy raz w zyciu zdazylo mi sie zobaczyc caly tutorial do konca.

    [lubie to]

    ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 24. Data: 2014-02-27 19:46:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-27 19:38, XX YY pisze:
> [...]
    kompetencja.
    > pierwszy raz w zyciu zdazylo mi sie zobaczyc caly tutorial do konca.

    Doprawdy interesujące zjawisko. Swego czasu szanowny kolega wyzwał mnie
    od przygłupów nie mających zielonego pojęcia o fotografii. Magia obrazu
    ruchomego czy inny czort? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../

  • 25. Data: 2014-02-27 20:01:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 27. Februar 2014 19:46:52 UTC+1 schrieb Janko Muzykant:

> [...]
    >
    > różne takie tam: http://as.elte-s.com www.facebook.com/smialekadam
    >
    > /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../

    co papieskie papiezowi.
    nie wiem co pisalem kiedys . cokolwiek pisalem musialo byc zgodne ze stanem
    faktycznym.
    jest faktem , ze te tutoriale sa znakomite.
    trzeba powiedziec, ze to prawdziwy majstersztyk.Moim zdaniem to nowa , niespotykana
    dotad jakosc w tego rodzaju tworczosci.
    co papieskie papiezowi.

  • 26. Data: 2014-02-27 20:10:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-27 20:01, XX YY pisze:
> [...]
    > jest faktem , ze te tutoriale sa znakomite.
    > trzeba powiedziec, ze to prawdziwy majstersztyk.Moim zdaniem to nowa , niespotykana

    Mimo wszystko dziękuję.

    --
    pozdrawia Adam
    /godzenie się z tradycją boli niepokornych/

  • 27. Data: 2014-02-28 12:12:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-27 20:10, Janko Muzykant wrote:

    > Mimo wszystko dziękuję.

    Coś mi się wydaje, że to pożegnanie to taka kokieteria trochę ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 28. Data: 2014-02-28 14:15:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 12:12, quent pisze:
    > Coś mi się wydaje, że to pożegnanie to taka kokieteria trochę ;-P

    Praktyka po prostu. W najbliższych planach przeinstalowanie systemu już
    bez grup.

    --
    pozdrawia Adam
    /szukam plugina do firefoxa wycinającego wiadomości sportowe i politykę/

  • 29. Data: 2014-02-28 14:42:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-28 14:15, Janko Muzykant wrote:

    > Praktyka po prostu. W najbliższych planach przeinstalowanie systemu już
    > bez grup.

    Heh... to aż system trzeba przeinstalować aby nie wchodzić na grupy?
    To jest jak narkotyk... uzależniony wmawia sobie, że się zmieni, że
    przemebluje swoje życie...
    LOL

    Daj spokój, to pożegnanie jest nieco groteskowe... więcej dystansu
    życzę... to tylko usenet a nie równoległa rzeczywistość, w której żyjesz
    i z którą musiałbyś się żegnać.

  • 30. Data: 2014-02-28 14:45:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 14:15, Janko Muzykant pisze:
    > W najbliższych planach przeinstalowanie systemu już
    > bez grup.

    Tak OT. System instaluje się raz, jak jest nowy sprzęt. Potem się go już
    nie reinstaluje, choć to ulubiona metoda naprawy przez ludzi bez
    stosownej wiedzy. Jako ciekawostkę, Ci powiem, że ten system na który
    teraz pracuje zainstalowany był w listopadzie 2004 roku, potem
    kilkukrotnie przemigrował na kolejny sprzęt i cały czas był upgradowany
    do nowszych wersji to fakt, ale instalowany był raz, prawie 10 lat temu.

    --
    anacron
    aba/