  • Data: 2011-03-21 16:45:09
    Temat: Re: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Mar 2011 15:57:43 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale coś się zmieniło ? Bo ta ustawa zdaje się skutkowała koniecznością
    >dopłacenia jak potrzeba albo zapłacenia drugiej raty a nie przedłużenia.

    Kolega nie napisal co to za przypadek dokladnie.

    Nabywca ktoremu polisa sie nie podoba ma prawo ja wypowiedziec w 30
    dni i to jest zapis bezdyskusyjny.

    Jesli polisa sie konczy w ciagu tych 30 dni .. IMO - przedluza sie
    automatycznie. Ale nadal mozna wypowiedziec w ustawowym terminie.

    Kiedys to moze bylo dyskusyjne, potem zmienili jeden zapis.

    J.