  • Data: 2011-03-21 20:16:52
    Temat: Re: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.pzutosyf.pl

    Ja sobie na razie chwalę. Chciałem sobie ubezpieczyć autko, które ma
    homologację na ciężarowe. Używam go jako osoba prywatna, nie jest
    składnikiem majątku firmy ani nie jeździ w firmie. Ale w dowodzie
    rejestracyjnym stoi "samochód ciężarowy". Obszedłem wszystkie TU w mojej
    okolicy i wszędzie śpiewali sporą zwyżkę za ciężarówkę. I nie miało
    znaczenia, że auto nie jeździ w firmie, że na prywatną osobę, etc.
    Dopiero w PZU naliczyli mi składkę jak za "zwykłą" osobówkę zadowalając
    się oświadczeniem, że jestem osobą prywatną, etc. Składka na rok wyszła
    w wysokości porównywalnej do innych TU (liczone jak dla osobówki).

    Wiem, że wątek dotyczył innej sprawy. Napisałem go, żeby apriori nie
    skreślać z góry, bo większość tak robi. Ja do PZU poszedłem w sumie na
    samym końcu, bo uległem magii większości, że drogo. I jak na razie nie
    żałuję. Nie jestem w żadne sposób związany z tym Tu, nie pracuję tam.

    Co do meritum wątku, to życzyłbym sobie nie mieć żadnych powodów do
    użerania się z jakimkolwiek TU.

    pozdro
    ToM

    --