  • 31. Data: 2010-09-01 11:02:04
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Po prostu nadają w innym systemie.
    > Htpc zdecydowanie nie jest ich sprzętem, a potrafi.

    no a jak Ci to chodzi?
    szybciej czy tak samo na na ich pvr?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2010-09-01 11:08:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no a jak Ci to chodzi?
    > szybciej czy tak samo na na ich pvr?

    Tak samo jak programach PC czy Tnk.
    Albo nawet lepiej, bo dvbviewer w jakiś sposób buforuje epg, więc jeśli
    byłem na jakimś ich kanale (a siłą rzeczy jestem częściej), to po włączeniu
    drugiego od razu mam pełny program 7 dniowy.

    Od zera trochę trzeba poczekać aż pełne dane się wgrają, ale dotyczy to w
    równym programu każdej z 3 platform.
    Dekodera Cyfry osobiście praktycznie nie używam, ale nie zauważyłem
    różnicy - jak się program odpali to przynajmniej kilka pozycji epg ma
    widocznych, na htpc zdarza się że jeszcze żadnej nie ma i trochę trzeba
    poczekać.

  • 33. Data: 2010-09-01 11:22:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 12:36, Cavallino pisze:
    > A co ma kanał do tego?
    [...]
    Trzeba mieć na uwadze, że EPG na 7 dni jest nadawane ze wszystkich
    częstotliwości, ale obejmuje tylko serwisy nadawane na tym transponderze
    (oprócz 10,796 GHz, pol. V), z którego aktualnie oglądamy kanały. Co
    więcej - nie dotyczy kanałów HD, gdzie na 11,278 GHz, pol. V) pozostała
    jedynie bieżąca i kolejna pozycja programowa.

    Obecne rozwiązanie jest przypuszczalnie najlepiej przemyślane, ponieważ
    emisja EPG na 7 dni dla wszystkich kanałów z całej oferty jednocześnie
    trwałaby długo (wolny przekaz danych) i jednocześnie byłaby duża
    objętościowo, co stanowiłoby problem dla starszych odbiorników z małą
    pojemnością pamięci.
    [...]

    do tego piłem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2010-09-01 11:47:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > do tego piłem

    To znaczy do czego?
    Że coś rok temu poprawili?
    To źle?

    Czy po prostu nie zrozumiałeś przekazu, wiec wydawało Ci się że coś się
    popsuło? ;-)

  • 35. Data: 2010-09-01 11:53:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 13:47, Cavallino pisze:

    > Czy po prostu nie zrozumiałeś przekazu, wiec wydawało Ci się że coś się
    > popsuło? ;-)

    technologia jest ponoć dobra, a działa do dupy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 36. Data: 2010-09-01 11:55:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > technologia jest ponoć dobra, a działa do dupy.

    Przecież wyraźnie widać, że nie masz pojęcia jak działa (np. dlatego że
    twierdzisz iż nie ma 7 dniowego epg), więc akurat Twoje opinie na ten temat
    są funta kłaków nie warte.
    Być może to jest działanie do d..., tyle że tak samo do d... działają
    WSZYSTKIE epg, wszystkich polskich platform.

    I w przeciwieństwie to widzę z praktyki, a nie z niezrozumienia tekstu który
    czytasz.

  • 37. Data: 2010-09-01 12:00:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 13:55, Cavallino pisze:
    > Być może to jest działanie do d..., tyle że tak samo do d... działają
    > WSZYSTKIE epg, wszystkich polskich platform.

    jakoś u mnie jest od razu, nic nie muszę czekać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 38. Data: 2010-09-01 12:05:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Przecież wyraźnie widać, że nie masz pojęcia jak działa (np. dlatego że
    > twierdzisz iż nie ma 7 dniowego epg)

    nigdzie nie pisałem, że c+ nie ma na 7 dni.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 39. Data: 2010-09-01 12:06:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jakoś u mnie jest od razu

    No widzisz, a ja na epg z TVN24 na przykład jak najbardziej muszę czekać.
    Więc mi nie gadaj, że w cudowny sposób wskakuje mi do komputera, kiedy jest
    wyłączony.

    Nie masz momentu porównania, bo nie zdarza Ci się na jednym sprzęcie
    korzystać z epg PC, N i Cyfry, a do tego jeszcze dvb-t.
    Mnie się zdarza, więc mam porównanie.

    A jeśli chodzi Ci o to, że Cyfra posiada również badziewny sprzęt w użyciu,
    to oczywiście masz rację.
    Przecież użytkują jeszcze dekodery po Wizji i muszą tak działać żeby i one
    mogły pracować w miarę poprawnie.
    I pewnie to do nich była skierowana ta uwaga o małej pamięci.

  • 40. Data: 2010-09-01 12:08:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nigdzie nie pisałem, że c+ nie ma na 7 dni.

    Jeśli to nie jest taka sugestia, to zdecydowanie musisz pisać jaśniej:

    "> Akurat nie widzę większych różnic między epg w Cyfrze, PC, czy TnK,
    > przynajmniej korzystając z zewnętrznego sprzętu (htpc).

    bo np n i chyba upc, ma swój program na 7 dni."