  • 21. Data: 2010-09-01 07:57:30
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-31 16:21, PaPi pisze:

    > Reasumujac, Pace to niezle g. Czekam na okazje zeby wypowiedziec umowe
    > C+. Przy niej opluwana przeze mnie UPC to zupelnie inna liga.

    myślę, że to raczej wina super programistów c+, a nie samego pace.
    jak ktoś zna historię pierwszych dekoderów cyfry i jakie
    oprogramowanie się później do nich wgrywało to będzie wiedział
    o czy mowa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-09-01 08:31:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > "informacja o programie" jest na wielu programach w tym
    > też na niektórych fta.

    A jak się to ma do "wszystkich: o które pytałem i o które zapewne chodziło
    Twojemu przedpiszcy?

    > epg korzysta z tych informacji lub jest osobno przygotowywane.
    > Dlatego niektórych dekoderach jest od razu na tydzień do przodu.
    > w cyfrze myślę, epg zbiera info z kanałów, stąd to trwa.

    Ale nijak nie o tym była mowa.
    Akurat nie widzę większych różnic między epg w Cyfrze, PC, czy TnK,
    przynajmniej korzystając z zewnętrznego sprzętu (htpc).

  • 23. Data: 2010-09-01 10:01:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 10:31, Cavallino pisze:

    > Ale nijak nie o tym była mowa.
    > Akurat nie widzę większych różnic między epg w Cyfrze, PC, czy TnK,
    > przynajmniej korzystając z zewnętrznego sprzętu (htpc).

    bo np n i chyba upc, ma swój program na 7 dni.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-09-01 10:03:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    bo w założeniu mamy korzystać z ich sprzętu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 25. Data: 2010-09-01 10:06:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo np n i chyba upc, ma swój program na 7 dni.

    Cyfra też, więc nie mam pojęcia o czym gadasz.

  • 26. Data: 2010-09-01 10:07:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo w założeniu mamy korzystać z ich sprzętu.

    Skoro zewnętrzny sprzęt daje radę, to chyba ich też da, prawda?

  • 27. Data: 2010-09-01 10:10:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 12:06, Cavallino pisze:

    > Cyfra też, więc nie mam pojęcia o czym gadasz.

    nie wiem, bo nie zauważyłem osobnego kanału którym
    idzie całe epg.
    jak się mylę to wyprostuj.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2010-09-01 10:12:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 12:07, Cavallino pisze:

    > Skoro zewnętrzny sprzęt daje radę, to chyba ich też da, prawda?

    a dlaczego ma nie dać?
    chodziło mi bardziej o to, że pewnych rzeczy nie udostępniają
    poza swoim sprzętem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2010-09-01 10:36:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie wiem,

    To jak nie wiesz, to nie gadaj.

    >bo nie zauważyłem osobnego kanału którym
    > idzie całe epg.

    A co ma kanał do tego?
    Już Ci pisałem, że to jak to technicznie zorganizowali, jest drugorzędną
    sprawą (poszukaj sobie jak chcesz wiedzieć jak, mnie to lata).
    Ważne że epg jest na 7 dni, zarówno na dekoderze Cyfry, jak i na htpc (choć
    fakt - on też potrafi obsłużyć Media Highway, więc może się zdarzyć
    badziewny sprzęt, który tego nie potrafi).

  • 30. Data: 2010-09-01 10:37:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a dlaczego ma nie dać?
    > chodziło mi bardziej o to, że pewnych rzeczy nie udostępniają
    > poza swoim sprzętem.

    To nie tak.
    Po prostu nadają w innym systemie.
    Htpc zdecydowanie nie jest ich sprzętem, a potrafi.