  • Data: 2011-09-07 04:49:45
    Temat: Re: PT100
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LM324 jak nazwał autor, jest wzmacniaczem popularnym. Ja dodam, że
    > starym i o archaicznych parametrach.
    > Offset straszny nie jest, można go zlikwidować programowo. Temperatura
    > pokojowa, Vos drift nie da mu w kość.
    > Ja obawiam się szumów, szczególnie typu 1/f. Tym bardziej, że w pdf
    > nawet nie są specyfikowane, a pamiętam z praktyki, te wzmacniacze mają
    > wysoki poziom szumów.
    > Trzeba pamietać, LM324 nie mają wyjść typu R-R, czyli napięcia od zera
    > nie są się uzyskać z pojedynczym zasilaniem.
    > Z drugiej strony, wzmocnienie to tylko 17V/V i może będzie tak
> [...]

    To w takim razie jaki nowszy/lepszy wzmacniacz proponujecie?
    Ale który pasowałby do tej aplikacji? Fajnie jakby był
    tak popularny jak ten LM324.
    Przyznam się szczerze że wzmacniacze nie są moją mocną stroną.

    A tak w ogóle to jakie macie doświadczenia w symulacji w PSPICE i
    potem w rzeczywistym układzie? Czy można na nim polegać, czy
    symulacja daje coś innego niż w rzeczywisty układ?

    Robert