eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-24 21:21:44
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:hodv54$d40$1@news.onet.pl...

    > Dlatego jest dzien 'na probe'.

    Poszukaj roboty w HR - skoro po jednym dniu wylapujesz takie niuanse ;-)

    > Nie robie (nic takiego nie napisalem) - informacja o skonczonej uczelni ma
    > dla mnie bardzo male znaczenie (w porownaniu do umiejetnosci praktycznych
    > oraz 'sposobu myslenia' kandydata).

    W skrocie:
    1. To, ze czlowiek skonczyl uczelnie pokazuje, ze wie iz zdobywanie wiedzy
    warte jest czasu, wysilku i pieniedzy.
    2. Mial wystarczjaco duzo wytrwalosci by skonczyc to co zaczal (a 5 lat to
    jednak dlugi projekt).
    3. Uczelnia (dobra) daje bardzo mocne podstawy, ktore samemu bez
    ukierunkowania trudno zdobyc.
    4. Studia rowniez ucza jak zdobywac wiedze, nie ograniczaja sie do jej
    przekazywania.

    I z drugiej manki, w przypadku informatyki np. programowanie - studia
    walkuja czlowiekowi w glowe zasady inzynierii programowania, na rozne
    sposoby. Wielu ludzi (nie wszyscy) bez tego "prania mozgu" maja problemy z
    zaakceptowaniem pewneych regul. Po prostu wiedza lepiej.

    Nie bede sie pakowac w dalsza dyskusje - z doswiadczenia wiem, ze raczej nie
    ma to sensu. Zmiany pogladow potrzebuja czasu by zakielkowac ;-)