  • Data: 2019-10-05 10:12:04
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/10/2019 06:42, AK wrote:
    > Domowego hackiera tak.

    Tacy stanowią większość programistów Pascala w latach 80. Znam firmę w
    której pracują do dzisiaj.

    > Zwyklego (mysle nieskromnie, ze niezlego programisty) nie.
    > Chcesz sie zalozyc/przekonac?

    Najbardziej zdumiewa mnie próba dowodzenia całości na podstawie
    wyjątkow, powszechna w społeczeństwie. Argument "szwagra dziadka wójka
    siostra to miała taki przypadek" jak widać działa również w informatyce.

    > PS: Mitomania, ze tworcy kompilatorow to jacys Bogowie wciaz
    > panuje wsrod Mlodziezy :)

    Mitomania że starsi ludzie robią coś lepiej ciągle panuje wśród emerytów.

    Prawda jest taka że ani jedni ani drudzy nie mają racji. Znam masę
    przykładów i zaprzeczeń tej tezy. Ale nie, nie chcesz ich znać, są
    subiektywne.