  • Data: 2019-10-05 09:57:12
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/10/2019 07:02, AK wrote:
    > No wlasnie. No a obok jest sobie o niebo lepszy (w sensie inzynierii
    > j.prog) VHDL?

    VHDL to Ada. Z domalowanymi duperelami.

    I nie wybrali.

    Co za chamy. Być może ma to związek z takim drobnym faktem że
    weryfikacja jest ważniejsza niż składnia.

    A Verilog ma biliard razy więcej narzędzi do weryfikacji niż VHDL i
    jednocześnie najbardziej gównianą składnię jaką można sobie wyobrazić.

    Ale to dalej chamy. Przecież Ada jest najlepsza.

    > Myslalem cale zycie, ze mlodosc to taki czas, ze chce sie ten swiat
    > zmieniac na lepszy (chocby ten malutki wokol siebie i chocby...
    > dla wlasnej przyjemnosci/satysfakcji nie godzenia sie z byle g...)
    > No a co my tu mamy? Młodziez mentalnie starsza ode mnie? ;)

    Świat sobie możesz zmieniać lokalnie. Do zmiany świata na lepsze w
    sensie globalnym znacznie lepiej sprawdzają się wojny choć one działają
    tylko w sensie statystycznym.

    PS. W informatyce prawie nigdy nie wygrywa najlepsze. Wygrywa zawsze
    religijność wyznawców jakiejś rzeczy a efekt motyla jest widoczny
    bardziej niż gdziekolwiek.