-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Date: Sat, 29 May 2010 11:30:21 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 108
Message-ID: <htqmrg$4r1$1@news.onet.pl>
References: <ht66g8$13hc$4@opal.icpnet.pl>
<4bf6dd35$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <ht6u2e$8fd$1@news.onet.pl>
<4bf70780$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
<ht73dk$2qj$1@usenet.news.interia.pl> <ht7r3l$nks$1@news.onet.pl>
<ht8tps$9s0$1@usenet.news.interia.pl> <ht9f2g$mji$1@news.onet.pl>
<ht9fs1$ov7$1@news.onet.pl> <ht9h5j$slq$1@news.onet.pl>
<e...@4...com> <ht9mk5$9r9$1@news.onet.pl>
<htaie0$1tdi$1@news.mm.pl> <htb58m$kpq$1@news.onet.pl>
<r...@4...com> <htbed9$j9k$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <htpem0$rcq$1@news.onet.pl>
<htpeql$rqs$1@news.onet.pl> <htpfvc$uad$1@news.onet.pl>
<htqibn$pqo$1@news.onet.pl> <htqk2p$tr9$1@news.onet.pl>
<htqkpc$vhe$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207203076.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275125424 4961 87.207.203.76 (29 May 2010 09:30:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 09:30:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284587
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:htqkpc$vhe$1@news.onet.pl...
> Widzę, że nawet nie spróbowałeś porównać tych prawdziwych 20-40 cm
> "koleiny" do wysokości przodu Twojego samochodu...
Co ma piernik do wiatraka ?
> Aha, czyli myślisz, że tarcie podwoziem samochodu o asfalt, praktycznie
> bez dotykania go kołami (przy koleinach 20-40 cm nie byłoby to możliwe)
> spowodowałoby tylko uszkodzenie osłony silnika i "o mało co urwanie
> tłumika"? ;)
> Ciekawe. Ciekawe też jakim cudem przejechałbyś przez tą koleinę nie
> dotykając jej zderzakiem i przednim pasem (ale do tego trzeba właśnie
> zrobić eksperyment z cegłą).
A niby dlaczego miałerm dotknąć zderzakiem skoro znajdował się on wyżej niż
osłona silnika. Poza tym dolna część tego zderzaka w tym acie jest dość
elastyczna. Być może, ze i ta część dotknęła wybrzuszenia, ale już wczęśniej
zderzak był dość mocno podrapany od spodu, bo często zahaczałem o krawężniki
na parkingu.
> Czyli zaledwie delikatnie "musnąłeś" czubek koleiny.
Ciekawe czy Ty byś to nazwał zaledwie muśnięciem, gdyby Ci tak
pokiereszowało auto i wyrzuciło z koleiny wprost pod pędzący samochód na
lewym pasie.
> Powinno Ci go conajmniej mocno pokiereszować. W pewnym momencie bowiem
> samochód musiałby się na tym pasie oprzeć. A to nie jest element tak
> mocny, żeby wytrzymać próbę "podniesienia" samochodu w górę za dolną część
> wzmocnienia.
Jaką dolną część wzmocnienia ?
Auto całe wpadło swoim bokiem w głęboką koleinę i ślizgiem przejechało
podwoziem po krawędzi koleiny.
Widzę, że naprawdę z wyobraźnią to u Ciebie coś nie tak.
> Jaki fakt? Pokaż zdjęcie z przyłożonym metrem do tej koleiny - to będzie
> fakt. Na razie to są Twoje historyjki.
OK jak mi zapewnisz przeniesienie się w czasie, bo to było ok./ponad 10 lat
temu. Niestety wtedy jeszcze nie miałem telefonu komórkowego z aparatem
fotograficznym, ani także jeszcze wtedy nie woziłem z sobą cyfrowego aparatu
fotograficznego, bo mnie nie było na taki stać. Nie wodziłem też analogowego
aparatu fotograficznego, bo był zbyt cenny, zeby go wozić w samochodzie.
> Dlatego Ci tłumaczę, że być może masz coś z okiem nie tak.
Kur....
Dlaczego przypisujesz komuś choroby jeżeli coś nie jest w stanie Ci się
zmieścić w głowie ?
> Więc skoro oceniałeś "na oko" to nie trzymaj się jak rzep psiego ogona
> tych wartości 20-40 cm, bo są one NIEREALNE, biorąc pod uwagę rozmiar
> uszkodzeń Twojego samochodu i fakt, że taka koleina rzekomo istniała na
> krajowej, często przejeżdżanej, drodze! Tam na poboczu byłoby PEŁNO mocno
> uszkodzonych samochodów.
Akurat tam mało które auto osobowe czy nawet dostawcze jedzie prawym pasem,
bo to jest teren zabudowany z dużą ilością skrzyżowań i przejść dla
pieszych. Od zawsze na tym odcinku prawym jeżdżą tylko TIR-y, bo zajmuje im
dużo czasu rozpiędzenie, a osobówki prawie wszystkie jeżdżą lewym pasem i
mało który kierowca osobówki zjeżdża na prawy pas. Ruch w tym miejscu jest
bardzo duży i zazwyczaj jedzie tamtędy TIR za TIR-em, ale akurat wtedy było
kawałek sporej luki to zjechałem pajacowi, który pędził bardzo szybko za mną
lewym pasem.
>> I nie mówię tu o głębokości li tylko samej koleiny, lecz o różnicy
>> poziomów pomiędzy wybrzuszeniem, które powstało obok wzdłuż koleiny (taki
>> jakgdyby wał asfaltu)
>
> A to wybrzuszenie to było z której strony? Po zewnętrznej stronie pasa
> jezdni, czy od środka?
Od lewej strony, lewej koleiny było największe wybrzuszenie. Od środka też
było wybrzuszenie, ale dużo mniejsze. Prawa koleina była znacznie płytsza.
>> a dnem tej koleiny, bo tylko to mogłem odnieść obserwując z boku
>> głębokość zagłębienia się koła stojącego w tym miejscu TIR-a. Nie mogłem
>> zatrzymać się na tej drodze w tym miejscu, wyjść z miarką i pomierzyć,
>> ale widząc przysłonięte do połowy koło TIR-a mogę mniej więcej ocenić tę
>> różnicę i zapewniam Cię, że była ona znacznie większa niż 10cm.
>
> Przesłaniała do połowy KOŁO Tira czy oponę? Opona TIR-a ma średnio na
> 20-22 cm wysoki profil...
Nie umiesz czytać ? Czy też masz problemy ze zrozumienmiem tego co napisałem
?
Wyraźnie napisałem KOŁO. KOŁO TIR-a było przysłonięte prawie do połowy w
koleinie.
> No proszę Pana, to jak ktoś usiłuje od Pana jakieś sensowne rzeczy
> wyciągnąć, to od razu jest idiotą? Widziałeś gdzieś w moich listach
> elementy ubliżania Ci?
A zwracanie się do kogoś "chłopcze" uważasz za przejaw kultury czy też
chamstwo ?
Weź pod uwagę, że chłopcem przestałem być prawie 30 lat temu, gdyż chłopcem
nazywa się niedojrzałe wiekowo osobniki płci męskiej, rasy ludzkiej. Pisanie
o "śmietnikowej treści" czy też "kłamstwach" także nie nalezy do zwrotów
kulturalnych.
Poza tym, czy wcześniej zauważyłeś, żebym się do Ciebie odnosił w tak
lekceważący i chamski sposób, zanim Ty to zrobiłeś w stosunku do mnie ?
Kolego, chcesz być szanowany i taktowany w sposób nalezyty najpier samemu
tak traktuj ludzi.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.10 11:52 Jurand
- 29.05.10 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.10 13:05 Artur Maśląg
- 29.05.10 22:11 Plumpi
- 29.05.10 22:24 Plumpi
- 29.05.10 22:50 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:56 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:59 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 23:12 Jurand
- 30.05.10 00:47 RoMan Mandziejewicz
- 30.05.10 10:16 Plumpi
- 30.05.10 10:19 Plumpi
- 30.05.10 10:36 J.F.
- 30.05.10 11:27 RoMan Mandziejewicz
- 30.05.10 12:38 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973