eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Date: Wed, 26 May 2010 07:19:59 +0200
    <4bf6dd35$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <ht6u2e$8fd$1@news.onet.pl>
    <4bf70780$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht73dk$2qj$1@usenet.news.interia.pl> <ht7r3l$nks$1@news.onet.pl>
    <ht8tps$9s0$1@usenet.news.interia.pl> <htd5eo$uao$1@news.onet.pl>
    <htehrf$27hb$1@news.mm.pl> <htejnb$vgr$1@news.onet.pl>
    <htff1q$loc$1@news.mm.pl> <htfiqn$5s6$1@news.onet.pl>
    <htfm2g$196g$1@news.mm.pl> <htft0m$tn$1@news.onet.pl>
    <htgp5l$269i$1@news.mm.pl> <htgptc$28c$1@news.onet.pl>
    <htgs05$1esb$1@news.mm.pl> <hthcli$11f$1@news.onet.pl>

    Jurand pisze:

    > Nie jest starsze. Można spokojnie kupić A6 w modelu C5 i E34 z tych
    > samych roczników.

    ROTFL.
    Ty naprawde na powaznie piszesz :P
    Kiedy zaczynali produkcje A6 to wlasnie konczyli powili z E34 :>

    > Widzisz, nawet modeli A6 sobie nie pooglądałeś, a się wymądrzasz.
    > Podawałem ceny w innym wątku.

    Bzdury podawales.
    Bo nie ma E34 z TDSem za 15 tysiecy, nie ma nawet za 13. Sa srednio po 7
    tysiecy.
    Srednia cena w przypadku A6 to 15 tysiecy.
    I to sa ceny wyjsciowe do ktorych w obu przypadkach trzeba doliczyc cos
    na naprawy.

    > Bo typowy użytkownik starego BMW to nie jest erudyta o wysokiej kulturze
    > osobistej - co do tego drugiego doskonale wpasowujesz się w ten schemat.
    > Typowy klient kupujący starsze BMW to jest dres, chcący sobie popalić
    > gumę na zlocie aut tjuningowanych pod remizą. Niestety - taka wada
    > marki. Trzeba zaakceptować.

    LOL.
    Masz swoj swiat czlowieku, ale nie ma on za wiele wspolnego z
    rzeczywistoscia.
    Podobnie jest z wypadkowoscia BMW, wiekszosc matolow uwaza ze to BMW
    najczesciej powoduja wypadki, tylko nigdzie jakos nie mozna znalezc
    potwierdzenia tegoz :>

    > No skoro Tobie pasuje, że bluzgasz jak menel... to nie mam pytań.

    Uzywam slow, ktore sa uznane za slowa i nie wstydze sie tego.
    Jak ci to nie pasuje to moze napisz gdzie tam trzeba, aby usuneli je z
    SJP, bedziesz moze wtedy mial jakis argument.
    Ja nie z tych co trzymaja ludziom prosto palec w dupie.
    Moze ty jestes spaczony z racji tego ze handlarz jestes... musisz wlazic
    w dupe i dbac o opakowanie, znaczy forme :P

    > No to teraz pięknie tutaj napisz, jaka jest wytrzymałość typowego stopu
    > aluminium, a jaka typowego stopu żeliwa. Skoro jesteś takim asem z
    > wytrzymałości materiałów. Poziom twej niewiedzy nie jest nawet już
    > zabawny - zaczyna być żałosny.

    Buhaha.
    Tak to bywa jak kretyn zadaje zagadki.
    Skoro jestes lakiem w tej dziedzinie to moze po prostu przestan pieprzyc.

    > No i słusznie pisało. Starymi BMW jeżdżą dresy. Taki urok, co zrobić.

    I ty masz sie za madrego :P
    Kazdy handlarz ma o sobie tak wysokie mniemanie?

    > Może po prostu szczerze mówię tak jak jest, a nie owijam w bawełnę.
    > Natomiast dalekie to jest od szeregowania wszystkich w taki sposób, jak
    > Ty myślisz.

    Widzisz, ja nie owijam w bawelne i pisze jak jest, jestes debilem.

    --
    Karolek