  • Data: 2011-05-18 14:33:33
    Temat: Re: POLSKA
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-18 15:58, Tom01 pisze:

    > Jakoś niejasno piszę czy co? Nie zgadzam się na obowiązkowe odblaski bo
    > to wpływa na psychologiczą część postrzegania i buduje uwarunkowania
    > którym kierowca mimowolnie ulega.

    Zgadzam się.

    Z drugiej strony: jeśli bez przepisów odblaski się upowszechnią (sam nie
    wierze w to co piszę :-) no wszędzie ale nie w tym kraju) to zadziała
    ten sam mechanizm psychologiczny spodziewania się odblasku, bo
    zdecydowana większość je nosi ;-) Ale to nieprędko.

    > Po wprowadzeniu obowiązku
    > noszenia odblasków,

    Ja kiedyś wypraktykowałem obowiązek przepuszczenia pieszych na
    przejściu. Tyle że TIR który jechał za mną był akurat z innego Kościoła.
    Na szczęście jedyną ofiarą tego dżihadu był mój samochód i oszczędzono
    mi widoku krwi pieszego na masce i szybie.

    Od tamtego dnia przez kilka lat zwalniałem przed przejściami na tyle
    żeby móc zahamować, ale nie przepuszczałem pieszych z obawy o tego z
    tyłu. Teraz się generalnie zatrzymuję bo kierowcy w większości
    przystąpili do mojego wyznania.

    KJ