  • Data: 2011-05-20 08:08:31
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-05-20 00:26, zefir pisze:
    > Chciałem przekazać mój punkt widzenia przez analogię, że nieoświetlonego
    > samochodu nie widać wśród oświetlonych samochodów tak jak pieszego bez
    > odblasków nie było by widać wśród pieszych z odblaskami, ale taka
    > sytuacja to mi się kojarzy jedynie z pielgrzymką.

    Wszystko prawda, tyle że tak będzie zawsze. Proszę zwrócić uwagę że
    obecnie, kiedy jest obowiązek jeżdżenia na światłach, kierowcy bywają
    bardziej "zaskoczeni" niewidzialnym samochodem w najmniej spodziewanym
    momencie. To niebezpieczna sytuacja i identycznie byłoby z obowiązkowymi
    odblaskami. Nie o sens odblasków toczy się dyskusja, tylko bezsens
    ustanowienia ich obowiązkowymi. Przepis nie zmieni sytuacji na drodze
    ale zwiększy niebezpieczeństwo pieszych.

    --
    Tom01