  • 51. Data: 2010-04-16 17:17:06
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. Kalkulację zawsze robię na cały okres trwania umowy łącznie z ceną
    telefonu. Na groszach za minutę można się przejechać

  • 52. Data: 2010-04-16 18:02:14
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Konsultant z Ery wrote:

    > z ciekawości zapytam:
    > jakich usług nie ma w Play?

    1. BB BIS-B (zresztą u Was też nie ma pełnego BIS'a)
    2. pełnego (porównywalnego z innymi opkami) pokrycia mobilnego internetu.

    To tylko z rzeczy z których ja korzystam. O przechodzeniu minut nie
    wspominam bo mi to jest zbędne.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 53. Data: 2010-04-16 18:07:07
    Od: Flo <f...@g...pl>

    JoteR wrote:

    > Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
    > Przynajmniej nie w takiej cenie.

    Kiedyś była taka usługa "Orange bez ograniczeń". Za 60zł netto Orange
    był free bez limitów całą dobę.
    Orange szybko się z tego wycofał (jak też i inni operatorzy w swoich
    ofertach)

  • 54. Data: 2010-04-16 18:31:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > 1. BB BIS-B (zresztą u Was też nie ma pełnego BIS'a)

    Co to za ustrojstwo i z czym to się je?

    > 2. pełnego (porównywalnego z innymi opkami) pokrycia mobilnego internetu.

    A to już nie ma roamingu plusa z gprs/edge?

  • 55. Data: 2010-04-16 18:42:01
    Od: Flo <f...@g...pl>

    qwerty wrote:

    > Co to za ustrojstwo i z czym to się je?

    BlacBerry Internet Service z pełnym dostępem do netu via APN
    blackberry.net przeznaczony głównie dla terminali BlackBerry.

    > A to już nie ma roamingu plusa z gprs/edge?

    A czy kiedykolwiek mobilny internet Play korzystał z Plus'a?

  • 56. Data: 2010-04-16 19:33:16
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Flo <f...@g...pl> napisał(a):
    > Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty
    > skoro na innych polach leży.

    No ale autor wątku pytał o kasę i Nokię 6303, to co się podniecasz jakimś
    Blackberry?

    barum

  • 57. Data: 2010-04-16 19:52:40
    Od: Flo <f...@g...pl>

    barum wrote:

    > No ale autor wątku pytał o kasę i Nokię 6303, to co się podniecasz jakimś
    > Blackberry?

    Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj,
    że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać.
    Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

  • 58. Data: 2010-04-16 20:07:24
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj,
    > że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać.
    > Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

    Zieeeeeew....
    Kompletnie naciągane argumenty żeby nie rzec że ich absolutny brak.
    Dla mnie OT.

  • 59. Data: 2010-04-16 20:14:30
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-04-2010 o 23:47:12 Flo <f...@g...pl> napisał(a):

    > Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów
    > można tu czytać?
    > To już po woli staje sie nudne.

    Pewno, po to jest usenet aby o wszystkim gadać i już.
    Drugi już się zastanowi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 60. Data: 2010-04-16 20:34:05
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Flo <f...@g...pl> napisał(a):
    > Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj,
    > że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać.
    > Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

    No, może. Na razie to ty się wyżalasz, że nie chce dać się (na wszelki wypadek)
    naciągnąć.

    barum