  • 71. Data: 2010-04-17 14:03:28
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 17-04-2010 o 13:28:20 JoteR <j...@p...pl> napisał:

    > Ale wątkotwórca chce z telefonem - przecież rozważa odejście z Orange
    > właśnie za względu na bandyckie ceny pomarańczowych aparatów. Przeczytaj
    > wistującego posta. Gdyby chciał bez telefonu, to z pewnością przeszedłby
    > na prepaid, gdzie - według grupowej ideologii - jest najtaniej.

    Jeśli weźmie z telefonem, to przy przeniesieniu średni abo mu wyjdzie
    25,38/mc.

    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 72. Data: 2010-04-17 19:27:32
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2010-04-17 11:08, Flo pisze:

    > To inaczej.
    > Korzystając z taryfy dla połączeń głosowych spróbuj uruchomić w Play
    > zryczałtowany internet.
    > W Orange można bezproblemowo na numerze głosowym włączyć BE, w Plusi'e
    > można włączyć iPlus'a, a w Play?

    Też można.

    pozdrawiam
    r.

  • 73. Data: 2010-04-17 20:09:17
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Tomek Kęcki pisze:
    > Cześć,
    >
    > kończy mi się właśnie umowa w Orange i pomarańczowa firma troszkę mnie
    > wyprowadziła w pole kasując mi w trakcie 2 miesięcznego (sic!) procesu
    > przedłużania punkty profit. Stoję teraz przed dylematem czy zostać mimo
    > wszystko z nimi (prawie 10 lat stażu) i zamówić Nokię 6303 za 270 zł czy
    > wziąć numer pod pachę i udać się do konkurencji, która za ten sam aparat
    > i przy podobnym abonamencie na dzień dobry życzy sobie 99 zł.
    > Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

    O, mnie ta firma potraktowała identycznie i też byłem u nich 10 lat.
    Nawet gorzej chyba bo miałem już telefon po cenie z upustem z p-tów
    Profit, ale okazał się uszkodzony. W salonie poradzili mi odstąpić od
    umowy kupna telefonu, ale nie odstępować od umowy o abonament. Takie tez
    pismo wystosowałem i telefon odesłałem. W firmie Orange pracują chyba
    analfabeci bo razem z rezygnacją z zakupu tego egzemplarza telefonu,
    rozwiązali mi też aneks o przedłużeniu umowy. Zadzwoniłem do
    konsultanta, który powiedział "Niech się Pan nie martwi, podpiszemy po
    prostu drugą taką samą umowę i na pewno nie będzie Pan stratny". A potem
    okazało się, że p-ty Profit już przepadły i za ten sam telefon musiałbym
    już zapłacić o 250zł więcej. Podziękowałem i jestem w Play gdzie ten sam
    telefon dostałem za 1zł. Z przenoszeniem numeru nie było najmniejszych
    problemów, ale faktycznie zasięg często jest na granicy, czego w Orange
    nie było.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 74. Data: 2010-04-18 09:22:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin Mokrzycki" napisał:

    > Jest jedna gwiazdka - taka cena jest pod warunkiem, że w każdym miesiącu
    > wydzwonisz dokładnie 120 min.

    Rzecz oczywista, że niewygodne dla mnie fakty dyskretnie pomijam ;->

    JoteR

  • 75. Data: 2010-04-19 07:11:06
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-04-16 21:52, Flo pisze:

    > Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj,
    > że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać.
    > Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

    Nie będę płakał, obiecuję. Telefon zmieniłem na wolnym rynku na taki jak
    chciałem a nie na taki, jaki mi sugerowano. Lojalka trzyma mnie jeszcze
    do maja a potem róbta co chceta. Prawda jest taka, że mam dosyć Orange i
    tak sobie myślę, że niech teraz oszukują mnie inni. Tylko którego
    oprawcę wybrać - nie wiem (jeszcze).

    --
    tomafek

  • 76. Data: 2010-04-27 16:04:53
    Od: Flo <f...@g...pl>

    r. wrote:

    > Też można.

    I jaki jest zasięg takiej usługi?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 77. Data: 2010-05-14 20:08:58
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Mumin napisał
    > ale faktycznie zasięg często jest na granicy, czego w Orange nie było.

    Możesz napisać jaki masz aparat?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl