  • 1. Data: 2010-04-15 14:46:25
    Temat: Re: Gdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A tak podczepiając się.

    Kiedyś słyszałem, że koszt jaki sobie obecnie każą płacić operatorzy za
    sms, jest porównywany z lotem w kosmos.
    Jakoś tam zestawiając koszt przesyłu takiej ilości danych do stawki w
    cenniku.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-15 15:01:20
    Temat: Gdzie najtaniej smsy do WSZYSTKICH sieci?
    Od: "Julitka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,

    Tak się dziwnie złożyła, że moja najbliższa rodzina (rodzice, siostra z mężem
    i brat) oraz przyjaciele są we wszystkich możliwych sieciach GSM :) (Era,
    Plus, Orange, Play + operatorzy wirtualni.) Często komunikuję się z nimi
    sms'ami i całkiem sporo mnie to kosztuje.

    Patrzyłam na oferty różnych sieci, np. Orange, gdzie dają tanie sms'y (np. za
    1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć
    najtańsze sms'y do WSZYSTKICH sieci?

    Pozdrawiam cieplusio,
    Julitka

  • 3. Data: 2010-04-15 15:07:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Julitka pisze:
> [...]
    > 1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    > moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć

    PLAY FRESH

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-04-15 15:33:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Julitka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > 1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    > moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć

    orange dla firm ma sms po 9 groszy do wszystkich.

  • 5. Data: 2010-04-15 16:09:57
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 15 Apr 2010 17:33:50 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "Julitka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    >orange dla firm ma sms po 9 groszy do wszystkich.

    w gadu gadu air są po 6 gr/sms

  • 6. Data: 2010-04-15 16:19:52
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 15-04-2010 17:01, Julitka pisze:
> [...]
    > 1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    > moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć

    Play Fresh po każdym doładowaniu daje sporo darmowych smsów do
    wszystkich sieci

  • 7. Data: 2010-04-15 16:42:04
    Od: DanW <m...@g...pl>

> [...]
    > 1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    > moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć

    w PLAY wyjdzie Ci najtaniej. Pakiet 200 SMS za 6zł lub 100 SMS za 3 zł

  • 8. Data: 2010-04-15 17:16:56
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Julitka napisał:
> [...]
    > 1 grosz), ale niestety te oferty dotyczą tylko sms'ów w danej sieci. I stąd
    > moje pytanie. Czy wiecie w jakiej sieci i w jakiej ofercie można mieć

    Bez żadnych pakietów w Gadu Air- sms do każdej sieci za 6 groszy :)

  • 9. Data: 2010-04-15 20:21:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DanW" napisał:

    > w PLAY wyjdzie Ci najtaniej. Pakiet 200 SMS za 6zł lub 100 SMS za 3 zł

    ...lub 300 SMS-ów za 9 PLN lub 1000 SMS-ów za 15 PLN.

    JoteR

  • 10. Data: 2010-04-16 06:53:46
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-04-15 17:07, Liwiusz pisze:

    > PLAY FRESH

    Ja po kazdym doladowaniu za 30 zl mam za darmo do wszystkich w sieci
    Play i 1000 smsow.

    Wiec, moze jednak wlasnie PF ??

    Pozdrawiam
    Bastek